حواشی هفته



در «حواشی هفته»، به مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته جاری پربازدید شده و مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌است، می‌پردازیم.

ماجرای کتک خوردن مادر ایرانی به دست ۳ تبعه افغان

چند روز پیش گزارشی درگیری لفظی و ضرب و شتم ۳ زن از اتباع افغانستانی با یک زن ایرانی در پارک شهر فرودسیه به پلیس اعلام شد.

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهریار، با اشاره به درگیری و نزاع ۳ زن اتباع خارجی با یک بانوی ایرانی گفت  زن ایرانی توسط اتباع مورد ضرب و شتم قرار گرفت، افزود: درگیری بر سر بازی کودکان در پارک شهر فردوسیه بوده است که پلیس با حضور در محل حادثه و کسب دستور قضایی دو نفر از تبعه خارجی را دستگیر می‌کند. این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و با واکنش شدید مخاطبان همراه شد.

اکنون پرونده توسط پلیس در دست بررسی است و پس از تکمیل به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

  

ضرب و شتم کودکان کار در یک مرکز نگهداری

با انتشار فیلمی از ضرب و شتم کودکان کار در یک مرکز نگهداری از این کودکان در ماهدشت، باعث آزردگی خاطر بسیاری از افراد شد و سازمان بهزیستی کشور به دنبال انتشار این فیلم اعلام کرد ساعتی پس‌از انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی از ضرب و شتم کودکان در یک مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابان، این موضوع را بررسی کرد و با احراز تخلف صورت گرفته با حکم دادستانی این مرکز تعطیل شد و مدیر و نگهبان آن بازداشت موقت شدند.

   

ماجرای عکس یک افغانستانی با ماشین پلیس ایران

تصویری در فضای‌مجازی توسط یکی از اتباع غیرمجاز در رباط‌کریم که در پیِ امدادخواهی یکی از شهروندان سوءاستفاده و تصویری از خودش در کنار خودروی انتظامی منتشر کرد

پلیس غرب استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌دنبال انتشار تصویری در فضای‌مجازی توسط یکی از اتباع غیرمجاز در رباط‌کریم که در پیِ امدادخواهی یکی از شهروندان سوءاستفاده و تصویری از خودش در کنار خودروی انتظامی منتشر کرده است، موضوع بررسی شد.:مشخص شد که این تبعه پس از ردشدن از مرز و اخراج از کشور اقدام به انتشار تصویر کرده است.

 

   

سنگ‌نورد ایرانی و اقدام خیرخواهانه‌اش

رضا علیپور سنگ‌نورد ایرانی گوشی موبایلی که تو المپیک هدیه گرفته بود رو فروخت و باهزینه‌ آن برای 1200 دانش آموز کم بضاعت کیف مدرسه و لوازم التحریر و همچنین 600 جفت کفش برای کودکان کار تهیه کرد این کار ورزشکار کشورمان در بین کاربران بازنشر شد.

     

طالبان در تهران؛ این‌بار به احترام سرود ملی ایران نایستاد

پس از مراسمی در پیشاورِ پاکستان، این‌بار دیپلمات طالبان با حضور در سی‌وهشتمین همایش بین‌المللی وحدت اسلامی در تهران، به احترام سرود ملی ایران مانند سایر حاضران از جا برنخاست. این خبر با واکنش بسیاری از سوی کاربران در شبکه های مجازی همراه بود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها