نفرات برتر سومین دوره مسابقات شنای آب های آزاد بندرپل معرفی شدند



نفرات برگزیده مسابقات شنای آزاد بندر پل که به طول ۱ کیلومتر در خور چل این شهر برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

ب️ه گزارش صبح ساحل، این مسابقه عصر پنجشنبه در حضور جمع زیادی از تماشاگران مشتاق در حاشیه ساحل بندرپل برگزار شد.

 فرماندار خمیر در این مراسم گفت: برنامه ریزی شده تا در نوار ساحلی ۲۰ کیلومتری شهرستان خمیر کمربند سبز ایجاد و جاده ساحلی ایجاد کیم که در کنار آن، ظرفیت گردشگری نیز ایجاد خواهد شد.

 شهردار بندرپل  با قدردانی از حضور پررنگ شرکت کنندگان و همچنین تماشاگران به مسابقه شنا افزود: در این دوره ۳۰ شناگر به طول یک کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر پس از طی مسافت پیش بینی شده، معرفی شدند.

شهردار بندرپل همچنین در آئین اختتامیه این مسابقه گفت: پهنه ای که مسابقه برگزار کردیم بکر است. از سویی هم تهدید و هم فرصت است و از آن می توان به عنوان یک پهنه گردشگری استفاده کرد.

پورادیب تصریح کرد: این پهنه می تواند به جذب گردشگر و اقتصاد مردم محور عمل کند.️وی ابراز امیدواری کرد، خواسته ما این است که در این راستا، به لحاظ زیر بنایی کمک شود تا از این فرصت بسازیم.

️معاذ عالی زادع مسئول برگزاری این مسابقات نیز افزود: در این رقابت۲۱ نفر به خط پایان رسیدند و نفر اول در ۱۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه به خط پایان رسید.️به گفته وی، در این مسابقه آقایان عظیم الماسی نفر اول، صهیب عقیلی نفر دوم و حسین امیری مقام سوم را به دست آوردند.

در این مسابقه همچنین از ۲۱ نفر شرکت کننده ای که به خط پایان رسیدند، تندیس شرکت در مسابقه اهدا شد.مراسم اهدای جوایز با حضور احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، میرهاشم خواستار فرماندار خمیر، کریمی فرمانده انتظامی خمیر، کریمی معاون سیاسی و رئیسی عمرانی فرماندار خمیر، محسنی بخشدار مرکزی خمیر و اسماعیل جیبا رئیس هیات شنای شهرستان خمیر و بخشدار کهورستان، پور ادیب شهردار، بازماندگان امام جمعه و اعضای شورای اسلامی پل حضور داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها