به آب اندازی هشتمین اسکله فلزی شناور گردشگری در هرمزگان



صبح ساحل ، اقتصادی - هشتمین اسکله فلزی شناور در هرمزگان به همت متخصصان داخلی ساخته و در حوضچه بندر شهید رجایی بندرعباس به آب انداخته شد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بابیان این خبر گفت: این اسکله فلزی شناور برای ارتقای ایمنی گردشگری دریایی به بندر لافت قدیم جزیره قشم منتقل می‌شود.

محمدرضا پوررجبی افزود: برای ساخت این سازه ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.وی گفت: وزن این اسکله فلزی شناور ۳۰ تن و بدنه آن از جنس فولاد است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: با نصب این اسکله در ساحل لافت قدیم، امکان پهلوگیری همزمان دو فروند شناور تفریحی با ارتفاع عرشه آزاد ۱۲۰ سانتی متر فراهم می‌شود.

پوررجبی گفت: علاوه بر این، با توجه به طراحی عرشه مسطح این اسکله، پهلوگیری قایق تندرو نیز در کنار شناور‌های تفریحی امکان پذیر است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: ساخت هشت فروند اسکله فلزی شناور به ارزش ۵۲ میلیارد ریال از زمستان پارسال با هدف ارتقای سطح ایمنی سفر‌ها و گردشگری دریایی در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت.

محمدرضا پوررجبی در پایان گفت: تاکنون عملیات ساخت و نصب هفت فروند از این اسکله‌ها در مبادی گردشگری طبل، گورزین، سهیلی، کندالو و شیب دراز در جزیره قشم، جزیره هنگام و بندر تیاب شهرستان میناب به پایان رسیده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها