تجمع ۲۰ هزار نفری بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ در بندرعباس



صبح ساحل ، سیاسی - تجمع و نمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲ همزمان با سراسر کشور با حضور فرماندهان کشوری و لشکری در بندرعباس برگزار شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این مراسم گفت: تحت هیچ شرایطی دست از پیر و مراد خود ، آرمانهای انقلاب اسلامی و راه شهدا برنمی داریم.

 سردار رضا ترابی افزود: امروز در مرحله دوم رزرمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج ، هزاران نفر به نمایندگی از بسیجیان استان هرمزگان آمده ایم تا خشم و کینه خود را به استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه نشان دهیم.

وی گفت: در مرحله نخست رزمایش نیز که از نهم تا 29 شهریور امسال برگزار شد، 310 گروه جهادی هرمزگان در زمینه های پزشکی ، علمی، مهندسی و فنی، و فرهنگی به مردم استان خدمات ارائه کردند.

وی گفت: بسیجیان 25 گردان الی بیت المقدس هم توان رزمی ، دفاعی و امنیتی خود را به نمایش گذاشتند. نماینده ولی فقیه در هرمزگان  و امام جمعه بندرعباس نیز در این مراسم گفت: جهان اسلام با داشتن همه امکانات وضع نامناسبی در جهان دارد.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در تجمع 20 هزار نفری بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در بندرعباس افزود: عوامل توسعه نیافتگی جهان اسلام سرمایه گذاری استکبارجهانی برای از بین بردن عقاید محکم اسلامی، ناآگاهی و نبود بصیرت، نداشتن سوز دل و رهبری شایسته است.وی گفت: اما در کشور ماهمه وجود بسیج اسلام و مکتب، بصیرت، سوز دل و داشتن رهبری آگاه، شجاع، مدیر و مدبر است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود:در جنگ قدرتها همیشه ملتها پیروزند و یمن نمونه ای از ملتی مصصم است.آیت الله نعیم آبادی گفت: تجمع بسیجیان امروز با هدف نشان دادن توان و قدرت رزمی بسیجیان ، و نفرت ملت از استکبار جهانی برگزار شده است.

در این مراسم استاندار هرمزگان نیز گفت: تجمع امروز گوشه ای از عظمت و اقتدار ملت ایران است.فریدون همتی افزود: ملت ایران با صلابت، عزت و سربلندی در صحنه مقابله با دشمن حضور دارند و لحظه ای انقلاب و ارزشهای خود را فراموش نخواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها