تقدیر از مدیرمخابرات هرمزگان



 صبح ساحل ، اقتصادی-  جمعی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستای خورگو و توابع با دیدار با یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان از تلاش‌های وی و مجموعه مخابرات هرمزگان در ایجاد پوشش آنتن‌دهی در این منطقه قدردانی کردند.

 به گزارش جنوب ایران جلسه ای با حضور امیر یگانه مدیر منطقه و جمعی از دهیاران و اعضاب شوراهای اسلامی روستای خورگو و توابع در سالن جلسات مخابرات منطقه برگزار شد.

امیریگانه در این جلسه ضمن خیر مقدم به دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستای خورگو و توابع خاطر نشان کرد : توجه ویژه به مناطق روستایی که نیاز به توسعه زیرساخت و ارتباطات دارند در اولویت برنامه ها مخابرات می باشد و ما تمام تلاشمان را در راستای استفاده از  ظرفیت‌های موجود جهت خدمت به مردم به کار می گیریم. 

در این جلسه مشکلات ارتباطی روستای خورگو  وتوابع  مورد بررسی قرار گرفت. خطوط تلفن ثابت، آنتن دهی تلفن‌های همراه واینترنت پرسرعت از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

 در پایان این جلسه دهیاران و شورای اسلامی روستای خورگو با اهداء لوح تقدیر از مهندس یگانه به جهت ارائه خدمات بهینه  ارتباطی به این روستا تقدیر و تشکر کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها