رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ در هرمزگان


نویسنده: سامیه طهورنیان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز در استان هرمزگان با غریب به 100 بازرس در کلیه شهرستان‌های استان هرمزگان آغاز شد.

 

خلیل قاسمی اظهار کرد: طرح نظارتی امسال از اول بهمن‌ماه سال 97 در دو شیفت صبح و بعدازظهر با غریب به 100 بازرس در کلیه شهرستان‌های استان هرمزگان آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه سال 98 ادامه دارد.وی ادامه داد: این طرح ازدوم بهمن‌ماه97 آغاز شد تا بتوانیم آرامش حاکم بر بازار را حفظ کرده و با افرادی که قصد سو استفاده دارند در زمان لازم برخورد کنیم.قاسمی افزود: تفاوتی که طرح نظارتی ویژه نوروز امسال نسبت به سال‌های گذشته دارد استقرار کانکس‌های نظارتی با حضور بازرسین در کنار مردم است تا بتوانیم در اسرع وقت به شکایت‌های احتمالی رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه چهار نقطه در شهر بندرعباس برای استقرار کانکس‌های نظارتی پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: در دیگر شهرستان‌های استان نیز استقرار کانکس‌ها را بر عهده فرمانداران گذاشته و به‌خصوص در دو شهرستان بزرگ میناب و بندرلنگه کانکس‌هایی در کنار بازار مستقر شده‌اند. وی عنوان کرد: بر اقلامی که در پایان سال بیشتر موردنیاز مردم بوده مانند آجیل، خشکبار، مواد غذایی و همچنین بر واحدهای خدماتی مانند خشک‌شویی‌ها و دیگر خدماتی که در پایان سال موردنیاز هم استانی‌ها و همین‌طور مهمانان نوروزی است نظارت‌های بیشتری صورت خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها