درمراسمی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

برترین‌های مدرسه فوتبال صدرا بندرعباس تجلیل شدند



در مراسمی از مربیان ، بازیکنان برتر و دست‌اندرکاران باشگاه صدرا جنوب تقدیر شد.


به گزارش صبح ساحل آیین پاسداشت و تقدیر از مربیان و بازیکنان تیم صدرا جنوب  با حضور احمد مرادی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ، محمد زراعتکار ریئس کمیته استعدادیابی وجوانان هیات فوتبال استان ، جمع کتیری از بازیکنان وخانواده های آنان در تالار شهید آوینی برگزار شد .
مدیر عامل باشگاه صدرا جنوب ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دست اندران و حامیان ورزشی شهرستان بندرعباس گفت : باشگاه صدرا با بهره گیری از امکانات موجود در راستای تسویق  ورزشکاران نونهال ونوجوان به رشته فوتبال وفوتسال وتقویت و نهادینه کردن این عرصه مهم حرکت نموده است . محمد حسینی اظهار داشت : درابتدای فعالیت درسال 88 درسالن کمیته امداد تمرینات مان را انجام می‌دادیم و در  همین مدت محمد زراعتکار در راه پیشرفت تیم های پایه ومسایل فنی کمک زیادی نمود.وی درادامه  گفت : یکی از اهدافمان احداث  وساخت یک سالن ورزشی مجهز برای باشگاه است و امیدواریم با کمک خانواده ها و مسئولان این امر تحقق گیرد . وی درپایان گفت: درسال 98 بیمه پاسارگاد حمایت واسپانر تیم را بر عهده دارد .


درادامه این مراسم احمد مرادی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی گفت : جای بسی خوشحالی است که بخش خصوصی برای ورزش شهرستان بندرعباس گام مثبت برداشته وبا ایجاد یک باشگاه نونهالان ونوجوانان را که  دستگاه ورزش بر عهده اش بوده این بار را از دوشش برداشته است .مرادی گفت :  سرمایه گذاری در حوزه ورزش و سلامت را با توجه به این که یکی از عوامل اساسی و بازدارنده فرد از آسیب‌های اجتماعی می باشد مهم خواند و بیان داشت : سرمایه گذاری دراین حوزه فواید مثبت وارزنده ای دارد که ضروری است که بتوان با حمایت تمامی مسئولان و اقشار مختلف گام‌های اساسی رادراین راستا برداشت.در پایان از سوی باشگاه صدرا جنوب از مربیان وبازیکنان موفق باشگاه وهمچنین کلیه بازیکنان  با لوح و جوایز ی  تقدیر بعمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها