هنرمندان هرمزگان در جشن خانه موسیقی همه را به وجد آوردند؛

از اجرای خالو قنبر تا تجلیل از فاطمه رضایی



نوزدهمین جشن خانه موسیقی با معرفی برگزیدگان و تقدیر از هنرمندان پیشکسوت برگزار شد؛ درخواست برای فعالیت هنرمندان زن نیز از جمله مسایلی بود که در این مراسم به آن اشاره شد.

به گزارش ایسنا،  نوزدهمین جشن خانه موسیقی ایران با معرفی برگزیدگان در حوزه آثار تالیفی و کتاب در تالار ایوان شمس تهران با حضور چهره‌های هنری و همچنین علاقه‌مندان برگزار شد.

سید محمد مجتبی حسینی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی ترابی (مدیرکل دفتر موسیقی)، بیژن کامکار، میلاد کیایی، بیژن بیژنی، مظفر شفیعی، بهروز وجدانی، احدملکی، علی جهاندار، غلام علمشاهی، سیدعباس سجادی، سامان احتشامی، علی عزیزی، بهرام جمالی، امیر عباس ستایشگر، مهدی وجدانی، اشکان کمانگری، احمد مسجدجامعی، داود گنجه‌ای، فرزاد طالبی، تقی ضرابی، حسام‌الدین سراج، محمد جلیل عندلیبی، محمد سریر، احمد صدری، بردیا صدر نوری، ناصر ایزدی، سید محمد موسوی، وارطان ساهاکیان و هومان اسعدی از جمله چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

در بخشی از این مراسم از چند چهره فعال در حوزه موسیقی تجلیل به عمل آمد که می توان به فاطمه رضایی خواننده و ترانه‌سرای پیشکسوت هرمزگان اشاره کرد.بخش دیگری از این جشن به اجرای زنده موسیقی اختصاص داشت. در این جشن گروه کیدی با حضور رومینا تنی، طیبه زندش، مهدیه شکری زاده، صدیقه رحمن زاده و زیبا روان به همراهی استاد قنبر راستگو قطعات چه کنم در وانمیشه، ریتم اصیل هرمزگان پامش(نصرک)، ریتم میانه بوم ساعتی  و دور بالا (نوای جفتی خالو قنبر (مقام حسینی) را به اجرا درآورد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها