لیگ برتر فوتبال هرمزگان

دربی بستک را شاگردان «افسرده» بردند



دربی حساس و دیدنی بستک را شاگردان  محمد افسرده بردند. 

در تنها بازی باقی مانده از مسابقات لیگ برتر فوتبال هرمزگان دو تیم بستکی سیبه‌کوخرد و هرنگ جوان در استادیوم شهر بستک به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس و البته تماشایی را شاگردان محمد افسرده در تیم هرنگ جوان بردند. 

تیم هرنگ جوان که در بازی رفت با وجود این که میزبان بود مقابل حریف دیرینه خود سیبه کوخرد تن به شکست داده بود.

 از سوی دیگر شاگردان یوسف آگاهی در تیم سیبه کوخرد که فکر می کردند 

می توانند مثل بازی دور رفت حریف خودرا شکست دهند پا به این دیدار گذاشتند. 

بازی با سوت داور عباس صادقی داور ملی وتنها سوت زن هرمزگانی در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور با کمک های مهدی ایسینی زاده و امین حسن زاده و داور چهارمی عزیزالله محمدی شروع شد. شور و هیجان در این بازی حرف اول را می زد و دو تیم در وهله اولنمی خواستند گلی دریافت کنندو شرمنده هوادران پرشور خود دشوند. 

تا دقیقه 42 نیمه نخست شاهد موقعیت های گل روی هر دو دروازه بودیم  اما تیم هرنگ با برنامه‌تر در این دیدار  حاضر شده بود وانکار از بازی رفت که شکست خورده بودند درس خوبی گرفته بودند. 

در دقیقه 43 بلاخره شاهد گل بودیم تا استادیوم بستک  به یکباره منفجر شود. حسین عبدی که بازیکن شاخص این بازی هم بود قفل دروازه سیبه کوخرد را باز کرد تا هرنگ با همین یک گل نیمه نخست را با پیروزی به رختکن برود. در نیمه دوم باز هم شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند از دو تیم بودیم .

 سیبه برای جبران گل خورده تلاش می کرد و از سوی دیگر شاگردان محمد افسرده در تیم هرنگ اول به دنبال حفظ نتیجه و تک گل خود بودند و بعدش هم نیم نگاه دوباره به روی دروازه حریف داشتند تا شاید گل دیگری به ثمر برسانند و خیالشان از کسب سه امتیاز راحت شود.  در دقیقه 78 یک بار دیگر تماشاگران مشتاق هرنگ و کوخرد شاهد گل بودند و تیم هرنگ جوان به گل دوم دست پیدا کرد. یعقوب پاشنده روی موقعیتی که داخل محوطه جریمه سیبه به دست آورد برای دومین بار دروازه سیبه را باز کرد تا پیروز این دربی کاملا بستکی تیم هرنگ جوان باشد و هرنگ علاوه بر این که شکست دور رفت را جبران کرد به یک سه امتیاز حساس و البته بسیار شیرین دست یافت. 

عباس صادقی داور این بازی که به همراه کمک‌های خود قضاوت بسیار زیبا و بی نقصی داشت  در این مسابقه پر برخورد 9 بار دست به جیب شدو به جواد جغین پور، صلاح الدین جهان آرا، محمود پرنور و هشام حاج حسینی از سیبه کوخرد و حسین عبدی ، مجتبی سلیمانی، یعغوب پاشنده، احمدبیداد و یوسف خرمک از هرنگ  کارت زرد نشان داد. 

در این بازی برای تیم سیبه کوخرد 

سید فاضل حسین نژاد، منصور حسن زاده، ابراهیم انجین، صلاح الدین جهان آرا (81 هشام حاج حسینی)، احمد انجم روز، محمود پرنور، یوسف یوسفی، عبدارحیم اونق، 

جواد جغینی پور، فاروق خدایار ( محمود اوجی) و غفور قاسمی  با هدایت یوسف آگاهی 

و برای هرنگ جوان که هدایت آن را 

محمد افسرده برعهده دارد محمد شریف عبدالهی ، مجتبی سلیمانی ، عقیل پاکاری ، احمد بیداد، حسین آگوش، حسین عبدی (70علی خانگاه)، علی باقری، جواد پناهی (88 یوسف خرمک)، محمد عیدان (81بهنام باقری)، محسن دهقانی و یعغوب پاشنده بازی کردند. 

این بازی نظم و امنیت بسیار خوبی داشت که جا دارد اول از هوادران دو تیم سیبه کوخرد و هرنگ جوان ،  فرماندار ، شورای تامین، نیروی‌انتظامی ، اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان بستک تشکر کرد.

نماینده هیات فوتبال استان در این بازی محمودرئیسی و ناظر داوری عبدالمجید معماری بود. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها