مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان هرمزگان:

سالن سینما ها آن طور که باید پر نشده است.


نویسنده: سامیه طهورنیان

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان هرمزگان:

انشعابات و گسستگی های موجود در سینما هرمزگان به هیچ عنوان خوشایند نیست

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان هرمزگان گفت: هنردوستان مدام از مسئولان گله می کنند که چرا امکانات به درستی فراهم نمی شود؛ اما متاسفانه در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در بندرعباس  که یکی از مهم ترین جشنواره های فیلم و سینمایی است، شاهد هستیم سالن سینما آن طور که باید، پر نشده است!

 

رضا کمالی زرکانی شب گذشته(12 بهمن) در آئین آغاز به کار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در بندرعباس ضمن ابلاغ استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس به حضار عنوان کرد: استاندار و نمایندگان به دلیل تداخل برنامه افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با ورود جمعی از مسئولان کشوری به بندرعباس موفق به حضور در این مراسم نشدند.

 

وی افزود: از سینما می توان به عنوان یک معجزه یاد کرد، زیرا فتح فرهنگی توسط آن بسیار راحت و آسان است.

 

کمالی زرکانی با بیان این که ای کاش فرصتی پیش بیاید که بزرگان هنر و سینمای استان به جایگاهی که حقشان است برسند، ادامه داد: هنردوستان مدام از مسئولان گله می کنند که چرا امکانات به درستی فراهم نمی شود؛ اما متاسفانه در این مراسم  که یکی از مهم ترین جشنواره های فیلم و سینمایی است سالن سینما آن طور که باید، پر نشده است!

 

وی با اشاره به این که استقبال هنرمندان آن چنان باید زیاد باشد که دیگر جایی برای مسئولان نباشد، بیان کرد: این اتفاق مصداق بارز وضعیتی است که کسی در جشن تولد خود حضور نداشته باشد.

 

کمالی زرکانی ضمن قدردانی از زحمات هنرمندان استان و نیز همکاران هنری خود، تصریح کرد: درست است که در این حوزه پیگیری هایی اتفاق می افتد اما معتقدهستم که این سرعت و این روش قابل قبول نبوده و فاصله ناخوشایند موجود میان سینماگران باید از بین برود.

 

وی اظهار کرد: البته نمی توان این اتظار را داشت که همه باید دارای یک نظر مشترک باشند، اما این که افراد در کنار یکدیگر با عقاید گوناگون بتوانند به پیشرفت موضوعی کمک کنند بسیار مهم است، انشعابات و گسستگی های موجود به هیچ عنوان خوشایند نیست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان این که مردم هرمزگان شایسته هستند برنامه ها به بهترین شکل اجرا شوند، افزود: امیدوارم در مدت زمانی که در این سمت مشغول خدمت رسانی هستم بتوانم در رخ دادن اتفاقات خوب فرهنگی و هنری خوبی برای استان نقش خود را به خوبی ایفا کنم.

 

وی بیان کرد: امیدورام شرایط به گونه ای پیش برود که سال آینده شاهد راهیابی حداقل  3 الی 4 اثر از سینمای استان هرمزگان به جشنواره فیلم فجر باشیم.

 

صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها