الیاس محسنی :

برگزاری همایش ورزش‌های همگانی همزمان با دهه فجر در بندرعباس



همزمان با دهه فجر همایش ورزش های همگانی خانواده با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در ساحل بندرعباس و کوی گلستان بندرعباس برگزار شد.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر بیان کرد: توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش خانواده در سلامتی، تشویق شهروندان به تحرک و ورزش با هدف افزایش نشاط عمومی در میان شهروندان امری ضروری است.

الیاس محسنی افزود: ورزش‌های همگانی علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان باعث تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت شهروندان، تامین سلامتی جسم و روح و بالا بردن روحیه نشاط و همکاری در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برنامه‌های مختلفی را در نقاط مختلف شهر بندرعباس برگزار می‌کند.

محسنی خاطرنشان کرد: در همین راستا همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همایش ورزش‌های همگانی در ساحل بندرعباس برگزار شد.وی اضافه کرد: این همایش در رشته‌های ورزشی دو، اسکیت و دوچرخه‌سواری با استقبال شهروندان از ساحل پشت فرمانداری بندرعباس تا نماد پرچم در بوستان غدیر برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: همچنین همایش ورزش‌های همگانی خانواده در رشته‌های ورزشی دارت، طناب‌کشی، مارپله، آمادگی جسمانی، داژبال، فیرزبی همراه با ویژه برنامه های مختلف برای کودکان در کوی گلستان با استقبال شهروندان برگزار شد.

گفتنی است این همایش با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، هیئت ورزش های همگانی و دیگر نهادها برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها