رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان خبر داد :

شاه کلید منازل بندرعباس در دست سارقان



سارقان جوانی  که یک ماه در بندرعباس جولان می‌دادند و  منازل افراد را  از اجناس خالی می کردند به دام قانون افتادند . این افراد در طی دو هفته بعد از شکایت شاکیان شناسایی  و در مخفیگاهشان در یکی از محلات دستگیر شدند. 

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در این رابطه با بیان اینکه  سارقان در بازجویی های اولیه  ، صراحتا به  جرمشان اعتراف کردند گفت: در پی شکایت شاکیان در خصوص سرقت از منازل و مغازه های آنان، پرونده سرقت بر روی ماموران آگاهی استان گشوده شد و کارگاهان با انجام یکسری اطلاعات و بدست آوردن سرنخ هایی موفق شدند کمتر از دو هفته مخفیگاه این 4 نفر سارق را شناسایی کنند.

 شاه کلید و دیلم ابزار سارقان 

 سرهنگ عبدالمجید کرمی ادامه داد: این 4 نفر در  عملیات ضربتی در یک روز به دام پلیس افتادند و در همان روز اجناس سرقتی نیز کشف شد. وی با اشاره به حمل محموله سرقتی با چهار دستگاه خودروی باری به اداره پلیس آگاهی استان گفت: در بازرسی از مخفیگاه و انباری که مالخرها در اختیار داشتند، 3دستگاه لباسشویی ،4دستگاه جاروبرقی، یکدستگاه موتوربرق، چندین دستگاه دریل برقی،5دستگاه اسپیلت، 5دستگاه کولرپنجره ای، موتورکارواش و ... کشف و ضبط شد.سرهنگ کرمی تصریح کرد: این باند 4نفره در اعترافاتشان بیان کردند که با 

استفاده از ابزاری مانند شاه کلید و یا دیلم با شکستن قفل  وارد منازل و یا مغازه افراد  می شدند  ومقادیر قابل توجه ای  اموال مسروقه نو را به سرقت می بردند. وی از دستگیری 2 نفر مالخر نیز خبر داد.

 اجناس 250 میلیون تومانی سرقتی

سرهنگ کرمی  افزود: این متهمان که در سنین 18 تا 27 ساله هستند  به 9 فقره سرقت در بندرعباس اعتراف کردند . وی 3نفر از متهمان را دارای سوابق کیفری و یک نفر را فاقد سابقه کیفری دانست و یادآور شد: ارزش ریالی وسایل   سرقتی  2میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد ه شده است .سرهنگ کرمی  با بیان اینکه تعدادی از مالباختگان شناسایی  و اموال سرقتی را تحویل آنها گردید از دستگیری تعدادی از سارقان بازار قدیم بندرعباس نیز سخن گفت که پرونده در دست بررسی است.

  موبایل قاپها دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند3نفره سارقان بعنف و کشف 23 فقره سرقت در سطح شهرستان بندرعباس خبر داد. سرهنگ کرمی گفت: در پي وقوع سرقت های متعدد موبایل قاپی در سطح شهر بندرعباس، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.وی افزود:سارقان با یکدستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک در ساعات اولیه شب در نقاط خلوت و در نقاطی که سوژه های مورد نظرشان به صورت تنها از محله های تاریک در حال عبور بودند در یک فرصت مناسب اقدام به زورگیری «موبایل قاپی» نموده و از محل متواری می شدند. رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی باند سارقان توسط کارآگاهان 

پلیس آگاهی منهدم و تعداد 3 نفر از سارقان که دارای سوابق متعدد بودند طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.این مسئول انتظامی اظهارداشت: متهمان در بازجویی فنی بعمل آمده به سرقت تعداد 23 فقره سرقت شامل موبایل قاپی، منزل و موتورسیکلت اعتراف کردند.سرهنگ کرمی با اشاره 8 اينكه در بازرسی از منزل متهمان تعداد 2 دستگاه گوشی مسروقه و یکدستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامي و امنيتي را با شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

 

صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها