تلاش نیروهای امدادی و جستجوگر در رودان ادامه دارد

جستجو برای یافتن «رضا» 12 ساله



جستجوی نوجوان ناپدید شده بر اثر طغیان رودخانه در بیکاه رودان همچنان ادامه داد .

پنج روز گذشته،  رضا 12  ساله با لباس ورزشی قرمز رنگ علیرغم مخالفت خانواده  به همراه دوستان خود برای دیدن سیلاب و رودخانه پر از آب، راهی محل شد که فاصله چندانی از منزل مسکونی نداشت. باران نم نم می بارید و هر لحظه بر شدت آن افزوده می شد . آنها  در حاشیه رودخانه بیکا ودر مسیر سیلاب مشغول بازی بودند که ناگهان متوجه سیلاب شدند که به سمتشان می آمد. 3 نفر از  آنها پا به فرار گذاشتند اما رضا موفق نشد از صحنه خود را نجات دهد و سیلاب او را برد . نیروهای امدادی و محلی از همان روز در پی یافتن وی هستند ولی تاکنون اثری از این نوجوان  نیافتند.

 

 رضا برروی تنه درخت شناور 

بخشدار بیکاه شهرستان رودان در این مورد گفت: ساعت 15 و 30 دقیقه 23 بهمن ماه جاری باخبر شدیم که پسربچه 12 ساله ای به نام رضا صالحی در ساعت 14 به هنگام بازی در رودخانه گیر افتاده است،بلافاصله  به همراه اکیپ امدادی هلال احمر  و... به سمت محل مورد نظر  حرکت کردیم  ولی اثری از این پسر نبود. عبدالرسول قنبری  ادامه داد: در همان جا دریافتیم که فرد کشاورزی که زمین هایش مورد سیلاب قرار گرفته بود در هنگام طغیان رودخانه ،رضا را بر روی تنه درخت خرما شناور دیده است. وی ادامه داد: این فرد با شنا سعی کرد خود را  به او برساند ولی شدت آب و باتلاق باعث شد تنه درخت به سمت دیگری بچرخد وبه سرعت از دید این مرد 60 ساله مخفی شود.قنبری  افزود: به منظور یافتن این پسر بچه ناپدید شده  چندین گروه امدادی، نیروهای هلال احمر، نیروهای بسیج و نیروهای مردمی در حال جستجو هستند و با هماهنگی انجام شده طی این چند روز تیم جستجوگر توسط قایق در محدوده سد میناب در حال جستجو می باشند و با هماهنگی هلال احمر استان چندین سگ جستجوی اجساد در منطقه مشغول یافتن این فرد هستند.وی   این را هم اضافه کرد که تلاش های نیروهای امدادی و جستجوگر تا یافتن این فرد ادامه دارد و نیروهای جستجوگر و مردمی به صورت شبانه روزی در منطقه حضور دارند. این مقام مسوول گفت: تاکنون از زنده بودن یا فوت این پسر بچه اطلاعی در دسترس نیست.

گم شدن کودک رودانی

 نجات 3 نفر 

بخشدار بیکاه شهرستان رودان از نجات 3 نفر در همان روز بارانی خبر داد ویادآور شد: صبح روز سه شنبه گذشته راننده یک دستگاه کامیون خاور علیرغم هشدار شهروندان ، از رودخانه اسلام آباد عبور کرد ولی وسط راه بر اثر سیلاب، خودرو واژگون شد که بلافاصله سر صحنه رسیدیم و راننده را نجات دادیم و پس از فروکش کردن طغیان با یک دستگاه لودرو، خودرو را نجات دادیم. قنبری افزود: همچنین دو نفر از نزدیکان رضا صالحی نیز که  برای نجات پسر بچه راهی محل شده بودند درمسیر سیلاب  گیر افتاده بودند نجات دادیم. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها