فرمانده انتظامی بندرعباس:

طی ۴۸ ساعت ۲۸۹ متهم در بندرعباس دستگیر شدند



 

بندرعباس - فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری ۲۸۹ متهم طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: سن افراد دستگیر شده ۲۰ تا ۳۵ سال است.

به گزارش صبح ساحل محمداسماعیل مشایخ ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت:  در راستای ارتقا امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته، دو هزار و ۱۳ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی درخصوص موارد نیازمندی پلیسی صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا، با تلاش نیروی انتظامی و همکاری مردم با پلیس، شاهد کاهش ۲۸ درصدی مجموع سرقت‌ها و افزایش ۱۰۰ درصدی دستگیری سارقان و مظنونان به سرقت و ازایش ۴۴ درصدی کشف سرقت بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق، تصریح کرد: جمع‌آوری بیش از ۱۴۶ نفر معتاد متجاهر، دستگیری ۱۳ نفر خرده‌فروش مواد مخدر، و دستگیری ۴۷ نفر متهم تحت تعقیب در شهرستان بندرعباس از دیگر اقدامات پلیسی در ۴۸ ساعت گذشته بوده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به کاهش صد درصدی وقوع جرایم خشن طی این مدت، تصریح کرد: علاوه بر اقدامات ذکرشده، در ۴۸ ساعت گذشته، تعداد ۲۸۹ نفر متهم در سطح شهرستان بندرعباس دستگیر شده‌اند که از این تعداد، ۲۸ نفر سارق هستند.

سرهنگ مشایخ با اشاره به انهدام یک باند ۵ نفره سارقان، افزود: اعضا این باند تاکنون تا کنون به ۴۷ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان اظهار داشت: با هوشیاری مأموران طی ۴۸ ساعت گذشته یک نفر متهم که تحت پوشش مأموران پلیس راهور و در قبال جریمه نکردن، مبالغی را رانندگان خودروها اخاذی کرده بود شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها