با حضور باشگاه‌های فعال فوتبال:

سومین فستیوال رده‌های پایه بندرعباس برگزار شد



 

سومین فستیوال رده‌های پایه فوتبال شهرستان بندرعباس  به کار خود پایان داد.

سومین فستیوال فوتبال رده‌های پایه شهرستان بندرعباس با حضور باشگاه‌های فعال در رده‌های پایه، مسؤولین هیات و خانواده‌های فوتبال آموزان برگزار شد.

این مراسم در سالن فجر بندرعباس برگزار شد که استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها و باشگاه‌ها را در پی داشت.رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در مراسم افتتاحیه فستیوال ضمن تقدیر از باشگاه‌ها و مربیان که در امر آموزش اصولی بازیکنان فعالیت دارند، گفت: با توجه به چشم‌انداز و اهداف هیات فوتبال بندرعباس برای آینده، به دنبال شناسایی استعدادهای برتر این شهرستان هستیم تا بتوانیم آینده فوتبال شهر را دوباره بازسازی کنیم.

محمد کارگران با بیان این که آموزش صحیح و هدایت نونهالان یکی از اقدامات اساسی در پرورش آنان برای آینده است، افزود: 

در این مسیر باشگاه‌ها و مدارس فوتبال بیشترین نقش را دارند و هیات فوتبال نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام داده به دنبال کشف این استعدادها با نگاه به آینده به دنبال تثبیت جایگاه این شهر در فوتبال استان و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با همه فشارها و کمبودها در سال‌جاری، توانستیم استارت سومین فستیوال را هم بزنیم و استقبال بی‌نظیر باشگاه‌ها از این برنامه نشان از علاقه‌مندی آنان به رشد فوتبال در این شهر می‌باشد که امیدوارم با ادامه این روند در سال‌های آینده برنامه‌های بهتری برای نونهالان و نوجوانان داشته باشیم و طی ۵ سال آینده بندرعباس به قطب اصلی فوتبال استان تبدیل خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال ادامه داد: فستیوال برای سنین ۷ و ۸ سال، 9 و ۱۰ سال،  ۱۱ سال و 12 سال می‌باشد که در ورزشگاه نخل و ملوان برگزار  شد.

در این دوره از فستیوال  مدرسه فوتبال صدرا، شاهین،ملوان،آبفا،میعاد، معراج، خورشید، الماس بندر ، نخل ،شهرداری، نایبند، خدمتکاری، شاهین رودان (به عنوان مهمان) حضور  داشتند.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها