عباس امینی زاده:

مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس دین خود را ادا کرده است



 

آئین اختتامیه مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس در سال 97 با حضور پرشور مسؤولین، فوتبال‌آموزان و خانواده‌هایشان در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد. 

شهردار بندرعباس و رئیس هیات فوتبال هرمزگان در این آئین با تبریک موفقیت‌های تیم‌های پایه و مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس در سال‌جاری، عنوان کرد: مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس به عنوان یکی از اساسی‌ترین موضوعات مربوط به ورزش که همان توجه به رده‌های پایه است راه‌اندازی شده است.

عباس امینی زاده افزود: این مدرسه فوتبال در طی سالیانی که به فعالیت پرداخته است توانسته به حق موفقیت‌هایی را در عرصه ورزش‌های پایه رقم بزند و آینده روشنی را برای فوتبال این نقطه از کشور ترسیم کند.

وی اظهار داشت: شهرداری بندرعباس به مقوله‌های ورزشی در محلات مختلف بندرعباس توجه ویژه‌ای دارد و در مدت اخیر 40 زمین چمن مصنوعی جدید به محلات شهر بندرعباس اضافه کرده است.

رئیس هیات فوتبال هرمزگان  اضافه کرد: برای این که آینده‌ای روشن و قوی در این عرصه داشته باشیم و به نوعی دورنمای اهداف خود را تضمین کنیم باید به شکل اساسی و با برنامه‌ریزی دقیق به نگاهمان را در رده‌های پایه ورزشی متمرکزتر کنیم.امینی‌زاده تاکید کرد: مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس به حق توانسته دین خود را به ورزش فوتبال در رده‌های سنی پایه برای آینده روشن ورزش این شهر  ادعا  کند و باید از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس تشکر کرد و به تمامی افرادی که در این راستا تلاش کرده‌اند دست مریزاد گفت.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم سرمایه‌گذاری در این زمینه هزینه نیست، بلکه تضمین آینده کودکان و نوجوانان این شهر است که به خوبی می‌تواند باعث بروز استعدادهایشان شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در این آئین اظهار داشت: کودکان باید به اخلاق نیز علاوه بر ورزش بپردازند و ورزشکاران همیشه در تحصیلات و اخلاق باید موفق عمل کنند.

اسماعیل بواشه افزود: چینشی که در مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس وجود دارد بسیار عالی است و کودکان باید از حضور این افراد بهره‌وری کامل را ببرند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: این روزها که بودجه شهرداری بندرعباس درحال تدوین است ما در شورای اسلامی شهر بندرعباس به دنبال توجه به ورزش در محلات به خصوص ورزش بانوان هستیم.وی ابراز داشت: باید نگاه و منش ورزشکاران خود را با پشتکار به عمل آوریم تا بتوانیم موفقیت‌های بیش‌ازپیش ورزش استان را شاهد باشیم و از تمام افرادی که در این زمینه در تلاش هستند تشکر می‌کنم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: باشگاه شهرداری بندرعباس علاوه بر تیم‌های مختلف ورزشی، به جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کودکان نیز پرداخته و استعدادهای نابی در این زمینه وجود دارد.

الیاس محسنی اظهار داشت: انجام فعالیت‌های ورزشی از کودکی تاثیرات مثبتی را بر شخصیت کودکان دارد و فعالیت‌های بدنی و ورزشی به‌عنوان یک نیاز اساسی برای جامعه به شمار می‌رود. وی افزود: از همین رو توجه به ورزش کودکان بسیار اهمیت دارد و باشگاه شهرداری بندرعباس در این راستا علاوه بر تیم‌های مختلف ورزشی در مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس به جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کودکان نیز پرداخته است و استعدادهای نابی در این زمینه در بندرعباس وجود دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: در فصلی که از فعالیت‌های مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس گذشت توانستیم برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی و اردو را برای فوتبال آموزان داشته باشیم و افتخارآفرینی را نیز در این راستا در استان هرمزگان کسب کنیم.

محسنی اضافه کرد: باید به سمتی پیش برویم که همین فوتبال‌آموزان امروز در سال‌های آتی به‌عنوان بازیکنان آینده‌دار تیم‌های شهرداری بندرعباس و دیگر تیم‌های بزرگ کشور، فعالیت‌های خود را ادامه دهند و بتوانیم علاوه بر بروز استعدادهایشان، انگیزه‌ای برای کودکان و نوجوانان بندرعباسی نیز ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: از این که مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس توانسته افتخارآفرینی‌های مختلفی را در عرصه فوتبال در رده‌های سنی پایه رقم بزند، باید به خود ببالیم و از تمامی سرپرستان، مربیان، کادر فنی، فوتبال‌آموزان و سایرین که موجبات این آینده روشن را برای فوتبال هرمزگان ترسیم کرده‌اند تشکر می‌کنم.

رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس و اسطوره بسکتبال هرمزگان که توانسته افتخارات متعددی را برای باشگاه شهرداری بندرعباس رقم بزند، با بیان خاطرات خود از سنین کودکی و فعالیت‌های ورزشی‌اش، دوران کودکی را دوران طلایی شکل‌گیری شخصیت ورزشی افراد عنوان کرد و بیان کرد: مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس می‌تواند آینده ورزش فوتبال استان را تعیین کند.

وی افزود: من خودم از کودکی در باشگاه اتحاد بندرعباس فعالیتم را در زمینه بسکتبال آغاز کردم و توانستم در تیم‌های مختلف کشور و تیم ملی افتخار حضور را داشته‌ام.

گفتنی است این جشن همراه با اجرای ویژه‌برنامه‌های طنز و موسیقی برای حاضرین بود و در پایان، حاضرین لوح عکس این فصل مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس را به یادگار امضا کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها