هندبال ساحلی نوجوانان کشور:

پسران هرمزگانی بر سکوی دوم ایستادند



 

ششمین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی نوجوانان پسر کشور  به مدت سه روز در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شدوبا قهرمانی تیم هیات هندبال نوجوانان اصفهان پایان یافت.

در این دوره از رقابت ها که با حضور شش تیم مهراب کرمان، نایبند بندرعباس، هیات هندبال اصفهان، هیات هندبال جم بوشهر و دو تیم زهک و ایرانشهر از سیستان و بلوچستان برگزار شد و پس از برگزاری 15 بازی تیم هیات هندبال اصفهان با 5 برد وکسب ۱۰ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم نایبند بندرعباس با 4 برد و یک شکست و کسب ۹  امتیاز در مکان دوم ایستاد وتیم مهراب کرمان با 3 برد و دوشکست و کسب ۸  امتیاز  عنوان سوم را به دست آورد.

در آخرین روز این بازی ها اصفهان با نتیجه 2 بر صفر هیات جم بوشهر را شکست داد و تیم ایرانشهر 2 برصفر از سد تیم زهک گذشت‌.

درآخرین بازی روز سوم دوتیم مهراب کرمان و نایبند بندرعباس به مصاف هم رفتند.

دراین دیدار جذاب و دیدنی دو تیم یک بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و در دو وقت بازی  نتیجه  مساوی به دست آمد تا کار دو تیم به جنگ تن به تن رسید و تیم نایبند با  نتیجه 2 بر1 به پیروزی دست یافت.

در مراسم پایانی که با حضور امیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان هرمزگان، آیین‌ جمشید ریئس هیات هندبال استان، حیدر پور نماینده فدراسیون هندبال و مسئول کمیته فنی مسابقات وجمعی از پیشکسوتان در محل برگزاری مسابقات برگزار شد مدال و جام قهرمانی به تیم های برتر اهدا شد.

برای تیم نایبند نایب قهرمان این دوره از مسابقات مبین آبیار ، علیرضا چابک، یاسین خرم، مرتضی خلفی نژاد، مهرشاد شاهی، سهند سنجری، محمد امین میری،  امیر اژدری، رضا حیدری و  محمد قویدل باهدایت حسن ضامنی  و مربیگری محمدرضا  طبیب زاده و سرپرستی فرامرز عیانی بازی کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها