مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان

افزایش 30 درصدی انتصابات مدیران زن در هرمزگان را داریم



 

 

مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی نسبت به گذشته افزایش چشمگیری یافته است عنوان داشت: نظام جمهوری اسلامی فرصتی را برای بروز استعدادهای بانوان فراهم کرده است فرصت گرانبهایی که بانوان در عرصه مدیریتی میتوانند پیش از بیش تلاش کنند برای رسیدن به عدالت جنسیتی وتوازن مدیریتی .

 

وی با اینکه متاسفانه تفکر مردانه در انتصابات و عدم باور اکثریت ، به توانایی زنان در اداره امور در سطوح بالای مدیریتی است اظهار داشت همچنان در جامعه ماتفکرمردانه حکم فرماست و عده ای بر این باورند که مردان مدیریتی بهتر دارند .

 

وی گفت  : ساختار عرصه های مدیریتی و سیاستگذاری ها در کشور ما ، یک ساختار مردانه است و تعصبات سنتی در مقابل زنان برای گرفتن پست های مدیریتی وجود دارد.

 

وی ابراز خرسندی از انتصاب بانویی فعال و چهره‌ای علمی توانمند درحوزه های مختلف در مسئولیت مختلف اظهار کرد: توازن جنسیتی و عدالت یکی از شاخص‌های توسعه پایدار در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی نشان از توسعه‌یافتگی آن جامعه است .

 

وی با تاکید به اینکه استاندار هرمزگان نظر مساعدی نسبت به انتصاب پست های مدیریتی به زنان توانمند براساس شایسته سالاری دارد گفت : انتصابات مدیران زن با تاکید و نگاه ویژه استاندارهرمزگان بوده که تا کنون ۸۴ نفراز پست های مدیریتی استان به زنان كه ٧ نفر مديران كل دستگاههاي اجرايي، ۲۹ نفرمعاون مدیرکل ؛۴ نفر ریس ستاددراداره کل و۴۵نفرروسای ادارات کل شهرستانی که براساس شایسته سالاری بوده است.

 

این مقام مسئول در پایان سخنان خود با تاکید بر اهمیت مهارت محوری، اظهار کرد: بهترین پشتوانه زنان برای ورود به عرصه‌های مدیریتی، فعالیت موثر و نشان دادن عملکرد مثبت به جامعه است که این شاخص مهر تاییدی برای رسیدن به شایسته سالاری بانوان است .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها