به دلیل پیوستن دو رودخانه کرخه و دز؛

دستور تخلیه ۵ منطقه اهواز صادر شد / اعلام محل های اسکان اضطراری



 
استاندار خوزستان، دستور تخلیه پنج منطقه اهواز را صادر کرد و گفت: در منطقه الهایی رودخانه کرخه و دز به هم پیوستند و به سمت اهواز سرازیر شده است.
 

 

 «غلامرضا شریعتی»، در این خصوص اظهار کرد: در منطقه الهایی رودخانه کرخه و دز به هم پیوستند و به سمت اهواز سرازیر شده است.

 

استاندار خوزستان، با بیان اینکه مناطق عین دو، گلدشت، سیاحی، سادات و سلیم آباد اهواز باید به صورت فوری تخلیه شوند، افزود: ساکنان منطقه کیانشهر اهواز نیز در حالت آماده باش باشند.

 

به دنبال اعلام تخلیه این پنج منطقه محل‌ های اسکان شهروندان اهوازی این مناطق از سوی جمعیت هلال احمر در اهواز مشخص شده‌ اند.

 

مدرسه نور در انتهای خیابان ۱۶ ملاشیه، پادگان شهید مسعودیان در فاصله بین میدان شهید بندر (چهار شیر) و سه راهی تپه و سالن‌ های ورزشی مجمو عه ناصر خسرو در خیابان کمپلو جنوبی از محل‌ هایی هستند که جهت اسکان مردم اهواز پیش‌ بینی شده‌ است.

 

همچنین سالن‌های ورزشی خانه والیبال در خیابان امیرکبیر شمالی نبش شرف در منطقه کمپلو، سالن چند منظوره جهان پهلوان تختی نرسیده به پل هوایی امانیه، سالن شهید علی هاشمی روبروی راه بند لوله‌ سازی در زیباشهر و سالن ورزشی مجموعه قدس در چهار راه آبادان جهت اسکان شهروندان مناطق تخلیه شده اهواز در نظر گرفته شده‌ اند.

 

پیش از این نیز دستور تخلیه شهرهای سوسنگرد، شیبان، بستان، حمیدیه، رفیع، کوت سید نعیم و ابوحمیظه خوزستان و ۲۳۴ روستای استان به دلیل وقوع سیلاب صادر شده بود و در حال حاضر بالغ بر ۴۶ هزار نفر سیل زده در اردوگاه های اسکان اضطراری مستقر هستند.

 

اداره‌ کل هواشناسی خوزستان هم از ورد سامانه بارش‌ زا از اواسط پنجشنبه تا اواخر جمعه هفته جاری در نیمه شمالی و از اوایل جمعه تا اواسط روز شنبه هفته آینده در نیمه شرقی خوزستان خبر داد که این بارش ها به صورت رگباری و منطقه‌ای خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها