اخطار تخلیه محلات در مسیل رودخانه های میناب



از اخطار تخلیه محلات در مسیل رودخانه توسط شهردار تا دستور شناسایی مناطق ایمن جهت اسکان اضطراری توسط فرماندار میناب

 

 

شهردار شهرستان میناب با اشاره به ساخت غیرقانونی منازل در مسیل رودخانه ها گفت :محلاتی که در مسیل رودخانه ها هستند تخلیه شود تا بتوانیم از تلفات جانی جلوگیری کنیم.

 

 

 

به گزارش صبح ساحل و به نقل از  آنامیس خبر،محمد احمدی در جلسه ستاد مدیریت بحران فروردین ۹۸ شهرستان میناب با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: مدیران منطقه را ترک نکنند و همه دستگاه ها به صورت ۱۰۰درصد آماده باشند و از تمام امکانات شهرستان جهت کاهش آسیب استفاده کنند.

فرماندار شهرستان میناب با اشاره به بافت سنتی این شهرستان افزود: در روز یکشنبه خیابان شهید جهانگیر امینی مسدود خواهد شد و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از ورود آب به پاساژ حیدر پور انجام شود.

احمدی با توجه به ورود منازل به حریم رودخانه در برخی از روستا ها عنوان کرد: بخشداران مناطق ایمن را جهت اسکان اضطراری شناسایی کنند تا اگر ناچار به تخلیه روستا ها شدیم ستاد های اسکان آماده باشد.

 

شهردار میناب گفت :لاین شمالی بلوار امام (ره) با اندک بارندگی دچار آبگرفتگی می شود که از روز یکشنبه بلوار امام به فاصله کوچه تعمیرگاه تهران تا کوچه امام جمعه با همکاری نیروی انتظامی باید مسدود شود.

سلطانی افزود: بعضی از منازل غیر قانونی در مسیل ها بنا شده است منازل با اخطار شهرداری تخلیه شود تا بتوانیم از تلفات جانی جلوگیری کنیم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها