آماده‌باش ۱۰۰۰نیروی شهرداری بندرعباس برای بارندگی احتمالی



 شهردار بندرعباس گفت: حدود یک هزار نفر از نیروهای مدیریتی و کارگری شهرداری به منظور مدیریت بارندگی‌های پیش‌بینی شده و مقابله با سیل وحوادث احتمالی، آماده‌باش هستند.

عباس امینی‌زاده بامداد شنبه ۲۴ فروردین در دومین نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری بندرعباس افزود: تمامی نیروهای سازمان آتش نشانی، خدمات ایمنی و مجموعه مدیریت بحران و همچنین سایر نیروهای شهرداری بندرعباس از بخش‌های مختلف نواحی ده‌گانه، مناطق سه‌گانه، مدیریت تخلفات، معاونت خدمات شهری و برخی بخش‌‌های دیگر همچنان آماده ‌هستند.

به گفته‌ی وی؛ ۶۶ دوربین شهری نیز لحظه‌ای معابر اصلی و برخی معابر فرعی بندرعباس را پایش می‌کنند.

امینی‌زاده تصریح کرد: طی روزهای اخیر، در ۲ مرحله به ساکنان خانه‌هایی که در مسیر سیلاب احتمالی قرار داشته و همچنین خانه‌هایی که بر اثر بارندگی شدید احتمال تخریب یا وقوع خسارت جزئی و کلی را دارند، نیز اخطارهای لازم داده شده است. خانه‌هایی نیز که در بارندگی های اخیر دچار خسارت شده و بخشی از آن تخریب شده نیز، اخطار جدی گرفته‌اند.

شهردار بندرعباس همچنین از استقرار سه تیم نجات غریق در سه نقطه از بلوار ساحلی شهر خبر داد.

گفتنی است براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، یک موج بارشی بسیار فعال از  جمعه ۲۳ تا دوشنبه ۲۶ فروردین ماه این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب ناپایداری جوی و دریایی قابل توجه خواهد شد.

️تا زمان انتشار این خبر گزارش‌هایی از بارش باران در شهرستان‌های بندرلنگه، بستک، قشم و بندرخمیر منتشر شده است / بادگیر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها