به اندازه کافی در هرمزگان سوخت داریم



به اندازه کافی موجودی سوخت برای تحویل به مردم استان هرمزگان، ذخیره و توزیع شده است.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان با صدور اطلاعیه ای به شایعات اخیر در فضای مجازی پاسخ داد.

در این اطلاعیه آمده است:

"در اثر تمهیدات بعمل آمده و تلاش‌های خانواده بزرگ صنعت نفت در هرمزگان، تمام جایگاه‌های عرضه سوخت و فرآورده‌های نفتی در استان فعال هستند و به اندازه کافی موجودی سوخت برای تحویل به هموطنان گرامی، ذخیره و توزیع شده است.

علی‌رغم قطعی چند ساعته ارتباط جاده‌ای بین چند شهرستان در شرق و غرب استان؛ عرضه سوخت در هیچ قسمتی از هرمزگان حتی برای لحظه‌ای متوقف نشده است.

شهروندان گرامی مستحضر باشند که دستورالعمل های ایمنی و حفاظتی لازم به جایگاه‌های عرضه سوخت داده شده و تنها در مواقع اورژانسی مانند رعد و برق شدید بدلیل امنیت مشتریان و خودرو ها یا بارندگی بسیار شدید بدلیل حفاظت از تجهیزات الکترونیکی و برقی ممکن است سوختگیری برای دقایقی متوقف شود.

در غیر اینصورت حتی درصورت قطع برق شبکه سراسری هم با استفاده از توان ژنراتورهای برق که در همه جایگاه‌ها وجود دارد؛ براحتی سوختگیری خودروها امکان‌پذیر است و ادامه می‌یابد. موجودی سوخت همه جایگاه‌ها در تمام استان هر لحظه بصورت برخط رصد می‌شود و درصورت لزوم، فرآورده جایگزین بلافاصله ارسال می شود."

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها