شهردار بندرعباس خبر داد:

آغاز پاکسازی معابر و رفع آسیب‌دیدگی‌ها به تاسیسات و معابر



 

 

شهردار بندرعباس از آغاز پاکسازی معابر اصلی و فرعی شهر با پایان بارندگی‌ها خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده ساعاتی شب گذشته، پس از پایان بارندگی و طوفان، در جمع مدیران بخش‌های مختلف شهرداری اظهار کرد: برگزاری جلسات کاربردی، برنامه‌ریزی، استفاده از تجربیات بارندگی‌های قبل و بررسی علل وقوع سیل و آبگرفتگی در سایر شهرها طی هفته‌های اخیر در کنار همدلی، صمیمیت و یکپارچگی نیروهای شهرداری بندرعباس باعث گذر از این شرایط حساس شد.

وی افزود: آماده‌باش کامل حدود هزار نفر نیرو در کنار ماشین‌آلات و انجام به موقع اقدامات پیشگیرانه باعث شد تا بارندگی شدید را به خوبی پشت سر بگذاریم.

شهردار بندرعباس بیان کرد: نیروهای آموزش‌دیده و پرتلاش شهرداری با تلاش بی‌وقفه حین طوفان و باران به شکلی شهر را مدیریت کردند که اندکی پس از اتمام بارندگی در اغلب معابر امکان تردد و حضور شادمان شهروندان میسر شد.

امینی‌زاده با بیان اینکه همدلی در کنار هدف مشترک، یعنی جلوگیری از هرگونه آسیب و خسارت به شهروندان برای ما مدنظر قرار دارد، تصریح کرد: ابراز رضایت شهروندان، منتقدین و مسئولان بخش‌های مختلف نتیجه اقدام صحیح در واکنش به بارندگی روزهای گذشته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از امشب(یکشنبه)، کلیه نیروها در بخش‌های مختلف مامور رسیدگی به امور تنظیف کامل شهر و ترمیم معابر آسیب‌دیده هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها