با مساعدت سازمان منطقه آزاد قشم کلید خورد؛

آغاز جمع آوری سگ های ولگرد در قشم



 
 

به گزارش صبح ساحل و به نقل از مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طرح جمع آوری سگ های ولگرد با مساعدت سازمان منطقه آزاد قشم و سایر ارگان های مربوطه از جمله فرمانداری، دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها از امروز کلید خورد.
مرتضی شیخ زاده بیان کرد : با اجرای این طرح پیش بینی می شود در گام نخست بیش از ۴ هزار قلاده سگ جمع آوری شود.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد قشم در سیاست های کلان خود علاوه بر وظایف ذاتی، نسبت به توسعه زیرساخت هایی چون راه روستایی، آب، توسعه بهداشت و ساخت مدارس پرداخته است، افزود: طبق اصل ۱۲۲ قانون و با توجه به برنامه پنجم توسعه، مناطق آزاد تنها وظایفی که در چهارچوب عملکرد آن ها تعریف شده بر عهده دارند؛ اما با توجه به نظر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تاکید ایشان بر توسعه همه جانبه جزیره و کمک به جامعه محلی و دغدغه این عزیزان در خصوص سگ های ولگرد، این مهم به انجام رسیده است.
وی همچنین بر ضرورت حل مسائل و مشکلات جزیره با استفاده از تمامی ظرفیت مردم و مسئولین از جمله فرمانداری، شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاری ها اظهار داشت: با وفاق و همدلی می توان بر مشکلات بزرگ نیز به راحتی چیره شد.

شیخ زاده با اظهار ناخرسندی از برخی جوسازی ها به نام "نماینده مردم" بیان داشت: از نظر قانون تنها افرادی نماینده مردم هستند که توسط خود مردم و در چهارچوب انتخابات معرفی شده اند و افرادی که خود را به نام نماینده مردم معرفی می کنند، عملا جایگاه رسمی ای برای اظهار نظر در موارد مختلف ندارند.
شایان ذکر است در نوروز امسال، کودک ۳ ساله قشمی در روستای "رمکان" توسط چند قلاده سگ مورد حمله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها