نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

ما قدر جوانی خود را خوب ندانستیم




نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما قدر جوانی خود را خوب ندانستیم و از جوانان می‌خواهم قدر جوانی خود را بدانند چراکه جوان آن‌قدر توانمند است که هیچ‌چیزی نمی‌تواند در مقابلش بایستد.


حسین هاشمی تختی اظهار کرد: امروز به‌پاس رشادت‌های حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان روز جوان تعیین شده است، تمام هنر ما این باشد که به ائمه اطهار و به این‌گونه جوانان که با ایثار و فداکاری خود نشان دادند از هم نوعان خود حمایت می‌کنند تأسی کنیم.


وی افزود: ما قدر جوانی خود را خوب ندانستیم و از جوانان می‌خواهم قدر جوانی خود را بدانند چراکه جوان آن‌قدر توانمند است که هیچ‌چیزی نمی‌تواند در مقابلش بایستد، جوانان می‌توانند قله‌های رفیع موفقیت را طی کنند.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما ثابت کردند که می‌توانند؛ ما رژیم ستم‌شاهی را با همه ستم‌ها و ابزارهایش به زانو درآوردیم، در 8 سال جنگ با تمام توان ایستادیم و دفاع کردیم، ما توان خود را به دنیا و استکبار نشان دادیم.

هاشمی تختی ادامه داد: آمریکا فکر کرده اگر بگوید سپاه پاسداران تروریست است مردم ما عقب می‌روند اما همه مردم پشت سپاه ایستادند چراکه سپاه در همه‌جا حضور دارد، هرجایی کشور به آن نیاز داشته در جنگ، دفاع از مردم، سازندگی، حضور داشته است.

وی با بیان اینکه دولت و ملت و رهبری همه با هم هستیم تا این کشور را بسازیم، عنوان کرد: استکبار کور خوانده است، همه نمایندگان مجلس یکپارچه با دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف ایستادند و استکبار فهمید با این مردم نمی‌شود درگیر شد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری دوران اینکه بزنند و در روند گذشته است، اگر بزنند می‌خورند.


وی با اشاره به اینکه جوانان سه نکته تحصیل، تهذیب و ورزش که فرمایش مقام معظم رهبری است را سرلوحه کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: اگر انسان علم را به‌تنهایی داشته و تهذیب نداشته باشد موفق نیست، با تهذیب تنها هم نمی‌توان موفق بود، از طرفی هم همه این‌ها در بدن سالم می‌تواند اتفاق بیفتد.

حسین هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز کرد: از مجموعه اداره کل جوانان تشکر می‌کنم که فضای مناسبی را برای جوانان فراهم می‌کنند امیدوارم جوانان هم از این فضا و نعمتی که فراهم شده استفاده کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها