مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان:

اعتماد به جوانان امری ضروری است



مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: اعتماد به جوانان به دلیل این که کشور مدیون آن‌ها است ضروری است و همواره استقلال و اقتدار کشور با میدان‌داری جوانان حاصل‌شده است.

محمودرضا امیاری در آئین تجلیل از جوانان برتر استان هرمزگان، اظهار کرد: هرساله به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برنامه تجلیل از جوانان برتر استان را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: از حدود 160 جوان در مرحله شهرستانی در 13 شهرستان استان در کنار 22 جوان شایسته در مرحله استانی تجلیل می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در کنار این جشن برنامه‌هایی چون تست‌های سلامت، مشاوره، رونمایی از محصولات سازمان‌های مردم‌نهاد، جشن گل‌ریزان به نفع سیل‌زدگان استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان را داریم که برگ زرینی بر دفتر فعالیت‌های نوع‌دوستانه این جشنواره خواهد بود.

امیاری بابیان این که اعتماد به جوانان را به دلیل اینکه کشور مدیون آن‌ها است ضروری دانست و عنوان کرد: همواره استقلال و اقتدار کشور با میدان‌داری جوانان حاصل‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به این که جوانان ایران و هرمزگان همواره در هویت، اندیشه، علم، رستگاری، غیرت، دانایی، میهمان‌نوازی و دفاع از کیان کشور ریشه داشته‌اند، اضافه کرد: بی‌شک شکوفایی توانمندی‌ها و خلاقیت‌های جوانان نیازمند توجه جدی به خواسته‌های آنان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها