رئيس هيات ووشو هرمزگان:

بی‌حالی مدیران، رکود ورزش شهرستان‌ها را در پی د ارد




رئيس هيات ووشو استان هرمزگان با بيان اين كه بى‌برنامگى در برخى از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها مشهود است، گفت: مشكل ورزش هرمزگان حضور تعدادى افراد بى‌حال، بى‌برنامه و كم‌تحرک در بدنه مديريت برخی شهرستان‌هاست.


عليرضا بهرمن در جلسه سالیانه با اعضاى هيات ووشو شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: بندرلنكه به‌عنوان يكى از قطب‌هاى مهم اقتصادى استان و كشور به نگاه ويژه‌ترى در خصوص عزل و نصب مديران ورزشی  نياز دارد و بايستى مديرانى در اين منطقه استراتژيک به كار گمارده شوند كه داراى برنامه و پشتكار باشند.


وى افزود: بندرلنگه با داشتن  پتانسيل بالاى اقتصادى و گردشگرى، داراى مناطقى محروم و بسيار فقيرنشين است و يكى از مهم‌ترين دستگاهی كه مى‌تواند مرهمى بر زخم‌هاى مردم اين بندر باشد و زمينه توسعه و پويايى را در ميان جوانان فراهم سازد، دستگاه ورزش و جوانان این شهرستان است.


رئيس هيأت ووشو هرمزگان با بيان اين كه مديريت در ورزش یک كار جهادى است، تصريح كرد: بندرلنگه به مديرى انقلابى نياز دارد، منظور از انقلابى بودن صرفا اشاره به یک گروه خاص نيست، انقلابى بودن به معناى کار جهادى تمیز و بی‌نقص و در راه خدا در خدمت مردم بودن است چراکه انقلابی بودن به همه گروه‌ها اختصاص دارد.


بهرمن با بيان اين كه بى‌برنامگى در برخى از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها مشهود است، گفت: مشكل ورزش هرمزگان حضور تعدادى افراد بى‌حال، بى‌برنامه و كم‌تحرک در بدنه مديريت شهرستان‌هاست.


وى اضافه كرد: مديرانى كه عملكرد مناسبى را در طول دوران مديريت از خود نشان نمى‌دهند بايستى كنار گذاشته شوند نه اين كه از شهرستانى قوى‌تر به منطقه‌اى ضعيف‌تر به‌عنوان مدير منصوب شوند چراكه وقتى در یک  شهرستانى كه داراى پتانسیل و منابع اقتصادى غنى است نتوانسته كار كند چگونه مى‌تواند در يک منطقه ضعيف‌تر منشا تحول شود.


رئيس هيات ووشو هرمزگان افزود: مدير انقلابى منتظر پول نمى‌ماند، مدير جهادى از پتانسل دستگاه‌هاى اقتصادى و خيرين خردمند و پای کار در جهت تحول در مناطق محروم استفاده مى‌كند.


 اما شاهديم كه مديران ورزش شهرستان‌ها به‌طور مداوم دم از بى‌پولى مى‌زنند و از «شعار پول نيست» در جهت استراحت و بى‌تحركى خويش سوء استفاده مى‌كنند.


بهرمن با بیان این که بی‌حالی مدیران، رکود ورزش شهرستان‌ها را در پی داشته است، یادآور شد: فرماندار سابق بندرلنگه و مديركل كنونى دفتر استاندار هرمزگان كه خود يک فرد جهادى و انقلابی هستند، بارها اين موضوع را به مسؤولان استان گوشزد و از عملكرد ضعيف ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه انتقاد كرده‌ا ند كه اميدواريم از سوى مديركل پرتلاش و جهادگر ورزش و جوانان استان فكرى به حال ورزش بندر لنگه شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها