6 دهستان هرمزگان در طرح عمران و آبادانی قرار گرفت



 

فرمانده قرارگاه عمران و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به تغییر رویکرد مردم نسبت به اشتغال و اقتصاد در روستاها گفت: با مشارکت مردم در سال رونق تولید، 6 دهستان از هرمزگان در طرح عمران و آبادانی قرار گرفت.

 

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد دمی زاده روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی هرمزگان افزود: رویکرد این قرارگاه برای سال جاری، برنامه ریزی برای استفاده از توانمندی و ظرفیت های مردم برای مشارکت درآبادانی روستاهاست.
وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از روستاها از منابع مردمی به خوبی استفاده نمی شود که باید با ایجاد امید به مردم در راستای فعالیت های تولیدی و رونق آن تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی بیان داشت: ساخت طرح های مختلف توسط دولت باعث بی تحرکی مردم درروستاها شده که می توان روستاییان را درطرح ها مشارکت داد تا با کمک و همدلی آن ها مشکلات اقتصادی کمتر شود.
مدیرکل منابع طبیعی هرمزگان نیزدر این دیدار با اشاره به اولویت انجام طرح ها این اداره کل با مشارکت های مردمی گفت: سال گذشته، 4 سازه آبخیزداری و42سازه آبخیزداری کوچک و احداث جایگاه دام در6 روستا با مشارکت قرار گاه عمران و آبادانی انجام شد. 
امید ذاکری عنوان کرد: حل مشکلات دامداران و اجرای طرح های آبخیزداری با هدف توانمندسازی جوامع محلی با مشارکت مردم از جمله طرح ها با همکاری قرارگاه عمران و آبادانی سپاه هرمزگان برای رفع محرومیت زدایی در روستاها صورت گرفته است.

منتشر شده: 1
محسن سالاری بندرعباس
۳۰ تیر ۱۴۰۰
روحشون شاد پاسدار رشید اسلام سرهنگ دمی زاده بسیار مرد درستکار و دلسوزی بود
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها