دلایل ناکامی تیم شهرداری بندرعباس از زبان کارشناسان فوتبال




تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور باز هم نتوانست خواسته هواداران به این تیم را بر آورده سازد و در پایان این  فصل از رقابت ها  در مکان پنجم جدول رده بندی گروه دوم ایستاد.


تیم فوتبال شهرداری بندرعباس  وقتی سروشکل گرفت اوج هیجان و خوشحالی را به فوتبال هرمزگان آورد و همه از این تیم و حضورش در لیگ یک  استقبال کردند.


در سال 85 بود که زمزمه های حضور یک نماینده از شهرستان بندرعباس در مسابقات لیگ دسته اول شنیده شد و از آنجا که تیم استقلال کیش به عنوان نماینده استان هرمزگان در این مسابقات حضور داشت و قصد فروش امتیاز آن از جانب مسوولان تیم استقلال کیش بارها اعلام شده بود، تحقق این شایعه بیش از پیش به حقیقت تبدیل شد.


سرانجام تیم استقلال کیش با فروش امتیاز خود به شهرداری بندرعباس پس از سال ها شهر بندرعباس را صاحب سهمیه ای در لیگ دسته اول آزادگان کرد تا شور و حرارتی که پس از سال ها از بین رفته بود، باری دیگر در خانه های مردم بندرعباس وارد شود.


شهرداری بندرعباس  ۸ سال با فراز و نشیب و با نامهربانی‌های زیاد در لیگ یک بازی کرد اما بالاخره عدم حمایت های لازم کار دست این تیم داد تا به لیگ دسته دوم سقوط کند. شهرداری بندرعباس چهار فصل است که در لیگ دسته دوم می جنگد تا دوباره بتواند به لیگ یک صعود کند اما این اتفاق در این فصل با آرش برهانی هم نیفتاد تا فصل بعد هم شاهد حضور نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم باشیم.


گروه ورزشی صبح ساحل در پایان این فصل از لیگ دسته دوم به سراغ تعدادی از کارشناسان به فوتبال در هرمزگان رفته است تا نظر آن ها در مورد عملکرد نارنجی پوشان جویا شود.


 قاسم رنجبریان:


باید تیم شهرداری از سازمان فرهنگی جدا شود.


قاسم رنجبریان فوتبالیست سابق و دبیر فعلی هیات فوتبال می گوید: تا سازمانی که تیم فوتبال شهرداری به یک باشگاه مستقل تبدیل نشود همین آش است و همین کاسه، چون سازمان فرهنگی نمی تواند تیمداری کند.

یک تیم زمانی موفق خواهد بود که یک باشگاه موفق در کنار آن باشد.

شهرداری با ورودش به ورزش کمک بسیار زیادی به فوتبال کرده است و وجودش یک نعمت بزرگی برای این استان می‌باشد و تنها مشکلی این است که تیم یک مدیر خوب ندارد و با مدیریت خوب می توان موفق بود.


دبیر هیات فوتبال در خصوص هدایت تیم به مربی جوانی به مانند آرش برهانی هم گفت: هر بازیکن خوبی نمی تواند مربی خوبی هم باشد. درست است که برهانی بازیکن خوب و بزرگی بوده اما ایشان هنوز تجربه کافی برای مربیگری آن هم در لیگ دسته دوم آن را نداشتند.


وی تغییرات  پی در پی مدیریتی در تیم شهرداری را یک ضربه کاری به این تیم می داند و می گوید: هر وقت یک تیم یا باشگاه ثبات داشته باشد شانس موفقیت آن یقینا بیشتر خواهد بود.

رنحبریان گفت: اگر می خواهیم شهرداری به لیگ یک یا بالاتر برسد باید همدلی در این تیم به وجود آید‌. چرا همیشه همه به فکر نابود کردن تیم شهرداری هستند اما به این موضوع فکر نمی کنند که با آمدن تیم شهرداری تحول بزرگی در فوتبال استان رخ داد و باید مدیون تلاش های شهردار و مجموعه شهرداری در این زمینه باشیم‌.

با تشکیل یک باشگاه خوب وبه کار گیری از نیروهای توانمند بومی می توان بار دیگر شاهد موفقیت این تیم باشیم. رنحبریان بر این باور است که سیاست نباید در ورزش دخیل باشد و تا زمانی که گروه یا حزبی به دنبال منافع خودشان در ورزش به خصوص فوتبال باشند یقینا موفق نخواهد بود.


 ابراهیم باعثی:


کشمکش های سیاسی به تیم ضربه زد


ابراهیم باعثی از مربیان بزرگ فوتبال هرمزگان که خودشان تجربه مربیگری در تیم شهرداری هم دارد در پاسخ به صبح ساحل گفت: عدم انتخاب مربی و بازیکنان تواننند باعث شد تا شهرداری این فصل هم نتواند موفق باشد. استفاده کردن از کسانی که در فوتبال نبوده و برای پول و وجهه سیاسی و اجتماعی به تیم ورود کرده‌اند یکی دیگر از دلیل نتیجه نگرفتن شهرداری بود و باید کسانی به تیم شهرداری ورود کنند که در حد و اندازه تیم شهرداری باشند نه این که از طریق آدم‌های سیاسی به این تیم ورود کنند. باعثی بیان داشت: برهانی گزینه مناسبی برای هدایت تیم شهرداری نبود و مربی که با دخالت افراد غیر فوتبالی به هر تیمی بیایند موفق نخواهند بود. متاسفانه اصلا مدیریت در تیم فوتبال شهرداری وجود ندارد وتغیرات زود هنگام و بر سر لج و لجبازی همیشه باعث می شود که تیم لطمه بخورد.

با یک مدیریت درست و داشتن  زیر ساخت های مناسب دوباره به لیگ یک برگشت و تنها با بازیکنان بومی  نمی‌شود هرچند که در حال حاضر در استان تیم یا باشگاهی نداریم که مثل گذشته بازیکن ساز باشد.


در همین لیگ برتر استان  هنوز بازیکنانی با سن بالا دارند باعث موفقیت تیم خودشان می شوند و این نشان از این است که فوتبالیست جوان و با انگیزه نداریم .


 دادخدا میری

از مربی کم تجربه چه انتظاری دارید


دادخدا میری به صبح ساحل گفت : از آنجایی که ما  با تیم نبودیم وزندگی نکردیم خیلی سخت است که  اظهار نظرکرد اما آنچه به عنوان یک مربی می توانم بگویم  نداشتن برنامه ریزی در یک فصل، نداشتن  برنامه کوتاه مدت ، میان مدت وبلند مدت  وعدم مدیریت درون تیمی می تواند باعث نتیجه نگرفتن یک تیم باشد.


وی بیان داشت:  برهانی سابقه  مربیگری کمی دارد و کم تجربه است واگر ایشان کمی تجربه داشت شاید الان شهرداری بندرعباس حداقل به پلی آف می رفت. چگونه  می خواهیم از مربی که امسال در کلاس مربیگری درجه B شرکت کرده است بخواهیم نتایج خوبی بگیرد. وی بیان داشت: با بکارگیری یک مربی  با کیفیت بسیار بالا و همچنین بازیکنان  توانمند ومدیریت کاربلد و دلسوز وداشتن برنامه ریزی می توان امیدوار شد که دوباره به لیگ یک رسید.


دادخدا میری به این که می توان تنها با مربیان و بازیکنان بومی به لیگ یک رفت و موفق شد زیاد اعتقاد ندارد و می‌گوید:  دراین چندسال  باشگاه شهرداری به صورت بهینه و صحیح از مربیان وبازیکنان بومی  استفاده نکرده  و حالا نیاز به زمان سه تا پنج ساله داریم تا بتوانیم با مربیان  وبازیکنان بومی نتایج مطلوب بگیریم.


وی همچنین یک پیشنهادی به مسوولان باشگاه شهرداری داد و گفت: بیاییم از استان های مثل  کرمان وسیرجان الگو برداری کنیم هرچند روزی این استان ها آرزو داشتند فوتبال شان مثل فوتبال هرمزگان باشد.


 سهیل الدین پورنگ:


با بازیکنان بومی نمی توانیم موفق باشیم


سهیل الدین پورنگ از مربیان جوان و آینده دار هرمزگانی که خودش هم تجربه هدایت تیم های کشور دارد به صبح ساحل گفت: عدم برنامه ریزی مناسب باعث شد تا شهرداری این فصل هم موفق نشود‌.


وی بیان داشت: برهانی گزینه مناسبی برای شهرداری نبود و این تصمیم اشتباهی بود که رنگ و بوی سیاسی می داد.

پورنگ گفت: هر جای مدیریت ثبات نداشته باشد یقینا موفقیت هم نیست ودر ورزش باید از مدیران ورزشی و با تجربه بهره برد و اگر در این تیم از مدیران با تجربه مثل محمد رحیمی حمایت کافی می شود الان سرنوشت تیم شهرداری این نبود.

برخی ها برای پیش بردن اهداف خودشان همیشه چوب لای چرخ مدیران کار بلد می‌گذارند.

بازیکنان بومی هنوز پتانسیل اینکار را ندارند که به تنهایی بتوانند در کشور موفق باشند ما هنوز در  لیگ استانمان از بازیکن غیر بومی استفاده می کنیم چه برسد که بخواهیم در لیگ های کشوری با بازیکنان بومی به میدان برویم.


 مجتبی سلیمانی:


حسادت مانع موفقیت شهرداری است


مجتبی سلیمانی یکی از بازیکنان هرمزگانی اعتقاد دارد که حسادت در تیم شهرداری بیداد می کند و تا وقتی حسادت در این تیم باشد موفق نخواهد بود.


وی بیان داشت: دلسوز نبودن مشاوران مدیران شهرداری و ترجیح دادن منافع شخصی نسبت به جمع باعث می‌شود که هیچ وقت تیم شهرداری موفق نشود و باید شهردار از مشاوران ورزشی بهتری بهره ببرد.


سلیمانی گفت: تیم شهرداری نیاز به یک  کانون هواداران منظم و با برنامه دارد. هواداری که به ورزشگاه میاید وسودی به تیم ندارد همان بهتر که وقت خودش را صرف نکند. یک کانون هواداری خوب می تواند باعث انگیزه بازیکنان باشد و آن هاهم با دلخوشی بهتری به میدان می روند. وی اظهار داشت: برای صعود دوباره به لیگ یک نیاز به یک برنامه ریزی اصولی و دلسوزی مسوولان داریم و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد یقینا فقط درجا خواهیم زد.


 حمیدرضا کارگر


شهرداری بندر عباس استراتژی مناسب و هدفمندی نداشت


کارگر که از مربیان خوب هرمزگانی است و چندین سال فعالیت در لیگ برتر استان دارد به صبح ساحل گفت:  مدت  زیادی است که مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر عباس استراتژی مناسب و هدفمندی برای حضور مقتدرانه در لیگ های فوتبال کشور را نداشته و به نظر می رسد هیچ گونه مطالعه ای از گذشته و حال فوتبال استان و منطقه را نداردو بدون استراتژی مناسب و مطالعه کافی هیچ موفقیتی ممکن نیست.


وی اظهار داشت : اگر کمی به گذشته برگردیم  استان هرمزگان و  بندر عباس مربیان مشهورتری از جمله  مظلومی  و مجید نامجو مطلق  به خودش دیده که  همیشه هواداران زیادی را به ورزشگاه می کشاند پس یقینا برهانی گزینه مناسب برای حال فوتبال استان نبود و در این باره اشتباه بزرگی صورت گرفته است. 


کارگر گفت: به نظر من ثبات مدیریت فوتبال  در هیات استان می تواند کارگشای خوبی  برای ثبات و بالندگی باشگاه ها باشد ولی با کمال تاسف هم اکنون شاهد یافتن مقصریم و به دنبال مقصر می گردیم که متاسفانه خیلی عقب تر افتاده ایم حتی از جا هایی که روزگاری رقیب ما هم نبودند.  


مربی ارزشمند فوتبال استان بیان داشت: باید برنامه داشته باشیم و با اگر با برنامه پیش برویم و  ظرفت ها را ببینیم و بشناسیم یقینا هم موفق خواهیم بود وهم  این که به لیگ یک و  بلکه به لیگ برتر هم خواهیم رسید.


حمید رضا کارگر گفت: در فوتبال حرفه ای  استعداد، تلاش و پشتکار  مهم است اما چند صباحی هست که فوتبال شهرداری اجازه رقابت به استعداد های بومی استان نداده،  البته مشکل فوتبال استان سبک رهبری مربیان است و به لحاظ فنی مشکلی نیست ولی به نظر  می آید اگر مربیان صاحب سبک بیاند یقینا می  توانند کمک حال  مربیان بومی باشند و شاهد توانمندی مربیان و بازیکنان بومی باشیم.


وی در خصوص نقش آدم های سیاسی در نتیجه نگرفتن تیم شهرداری هم گفت: در همه جای دنیا شاهد این هستیم که افراد سیاسی به کمک رشد و تعالی رشته‌های ورزشی اند ولی اینجا افراد سیاسی منافع خودشان را می بینند و اینجاست  که سیاست و بازی های سیاسی آسیب خودش را به فوتبال شهرداری بندرعباس زده است.


وی در پایان گفت: تیم شهرداری جذابیت زیادی به فوتبال هرمزگان داده است و به همین خاطر باید از این تیم حمایت شود تا سال دیگر با یک برنامه اصولی وبا مدیریتی مناسب به لیگ یک برسد.


   محمد کریمی:


در ورزش نباید احساسی تصمیم گرفت


محمد کریمی مربی نام آشنای فوتبال هرمزگان می گوید: برای موفقیت باید برنامه داشت ولی مشخص نیست برنامه شهرداری برای  کوتاه مدت است یا برای آینده است. وی بیان داشت: مهمترین مشکل شهرداری نداشتن یک برنامه خوب برای صعود است فقط قبل از مسابقات مربی انتخاب می کند و در ادامه همه چیز  را به خدا واگذار می کند.


محمد کریمی اظهار داشت: انتخاب آرش برهانی  یک آزمون و خطا بود و  انتخاب یک مربی  به صرف معروف بودن بدون و  هیچ سابقه مربیگری درست نبود و تنها  فقط برای خود  آرش برهانی  خوب بود تا یک تجربه دیگر به اندوخته های خودش اضافه کند.


وی بیان داشت: عدم ثبات مدیریت خوب نیست ولی به طور مثال پرسپولیس تهران  با عوض شدن سه  مدیر عامل هنوز شرایط خوبی دارد  پس اگر برنامه اصولی  باشد و در راستای آن حرکت کرد بازم هم می شود  موفق بود.


مربی خوب فوتبال هرمزگانی گفت: اگر  زیر ساخت و سخت‌افزار مناسب،  برنامه ریزی بلند مدت  و قابل‌اجرا،  برنامه ریزی اصولی برای آکادمی و  تیم های پایه و حمایت از آن، استفاده از ظرفیت های موجود هم مربی و هم بازیکن و نظارت کامل برروی برنامه باشد یقینا تیم شهرداری به لیگ یک صعود خواهد کرد.


وی بیان داشت: در ورزش نباید احساسی عمل کرد و این که برخی از دوستان می گویند با یک تیم کاملا بومی می‌توان در لیگ دسته دوم موفق شد درست نیست و  به نظرم در این مقطع با تیم کاملا بومی نمی توانیم موفق باشیم  ولی با یک برنامه ریزی خوب  می شود کارهای بزرگی انجام داد.


وی در پایان بیان داشت: تیم فوتبال شهرداری برند شهر و چشم و چراغ  فوتبالیست ها، جوانان و مردم هرمزگان است پس  همه مسئوولان از سیاسی گرفته تا وزراتی  یا صنایع  در قبال این تیم و مردم مسئوول هستند و باید از آن حمایت کنند.


  سبحان کوهی


مدل  باشگاه داری شهرداری اشتباه است


سبحان کوهی از مربیان جوان و کار‌بلد بندرعباسی  علت اصلی نتیجه نگرفتن تیم فوتبال  شهرداری بندرعباس را  مدل اشتباه باشگاه داری و در کنار آن انتخاب های اشتباه چه به لحاظ نیروی انسانی و چه انتخاب های مدیریتی است و موفق نبودن در این فصل ریشه در سال های گذشته هم دارد.


 به طور مثال طی کردن یه مسیر اشتباه که منتهی شده به از دست دادن طرفدار های خود که این مسئله هم تاثیر گذار بوده است.


وی  در باره نشستن آرش برهانی روی نیمکت تیم شهرداری بندرعباس هم گفت: به طور قطع خدمتی که تیم شهرداری به آرش برهانی کرد هیچ تیمی در ایران حاضر به انجام آن نبود . قرار دادن تیم خود به عنوان موش آزمایشگاهی برای مربی که اولین تجربه خود را انجام می دهد آن هم در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور کار اشتباهی بود که از سوی مسوولان باشگاه شهرداری صورت گرفت و  این  تصمیم گیری  واقعا جای تاسف داشت.


کوهی گفت: شهرداری می تواند به لیگ یک صعود کند اما به طور قطع با یک برنامه ریزی مناسب این کار صورت می گیرد. باید  عجله را کنار بگذارند و با  برنامه کوتاه مدت و جهش یک ساله نباشد . باید به نیروی بومی تکیه کند و شایسته سالاری را در برنامه قرار دهند.


وی بیان داشت: متاسفانه با عملکرد دو باشگاه شهرداری و آلومنیوم طی این سال ها به  اعتماد به نفس مربیان و بازیکنان بومی  لطمه خورده است و  در صورت اعتماد و زمان دادن نیروی بومی می توانند موفق باشند و زمینه صعود را به وجود آورد و یقینا باید در کنار نیرو بومی از  بازیکنان  غیر بومی هم  استفاده کرد.


سبحان کوهی مربی جوان هرمزگانی اظهار داشت: بنیان و تاسیس  باشگاه شهرداری سیاسی بوده و هنوز تحت تاثیر سیاسیون و انتخاب های سیاسی است . سیاسیون  باید این تیم را رها کنند و آن را به دست اهلش بدهند و با نگاهی به گذشته ببینند که چه هزینه هایی هنگفتی به هدر رفته است.


 محمد رحمتی:


شهرداری تیم بدون برنامه است


محمد رحمتی از مربیان با دانش وقدیمی در باره عدم نتیجه گیری  تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به صبح‌ساحل گفت : ضعف مدیریت در تیم شهرداری بیداد می‌کند و تا زمانی که این گونه مدیریت شود یقینا نتیجه نخواهد گرفت و هزینه بی خودی می شود.


وی در مورد سرمربی این تیم گفت: برهانی واقعا برای این تیم مناسب نبود و با این کار فقط برهانی سود برد و نامش بر سر زبان ها افتاد و شاید مورد توجه دیگر تیم ها قرار گیرد.


محمد رحمتی اظهار داشت : هر کاری نیاز به مدیریت دارد و متاسفانه تغییرات مدیریتی در تیم شهرداری بیداد می کند. با تغیر رئیس سازمان فرهنگی ورزشی یا جابجای شهردار  مدیر تیم عوض می شود و تا این کارها ادامه داشته باشد تیم موفق نخواهد بود.


 علی غلام باغی:


ثبات مدیریت درورزش  می تواند مفید باشد


علی غلام باغی از پیشکسوتان فوتبال هرمزگان است.

این فوتبالیست نه چندان دور فوتبال شهرستان بندرعباس می‌گوید: نداشتن یک برنامه جامع وکامل وهمچنین هدف گذاری برای صعودبه لیگ بالاتر،استفاده از مربی کاملا بی تجربه درعرصه مربیگری،درگیری های سیاسی بین مدیران شهرداری وشواری شهر باعث شد تا شهرداری در این فصل هم نتواند به لیگ دسته اول صعود کند.وی بیان داشت : به هیچ عنوان آرش برهانی نمی توانست گزینه سرمربیگری شهرداری باشد چون بهتراز ایشان درخود  استانمان داریم که  حداقل همین نتیجه را می گرفتند وشاید هم بهتر از ایشان کار می کردند.


غلام باغی گفت: قطعا ثبات مدیریت درورزش  می تواند مفیدباشد البته بودن مدیرورزشی که این امرمتاسفانه در  بدنه باشگاه شهرداری محقق نشده است وحتی درسال‌های قبل  همه شاهدبودند شخصی در راس باشگاه ورزشی شهرداری قرارگرفت که هیچ رابطه ایی باورزش  نداشت.


پیشکسوت فوتبال هرمزگان اظهار داشت:  شهرداری  می تواند بایک برنامه ریزی  دقیق و صحیح هم در بحث آموزش پایه ها وهم درسطح بزرگسال وهمچنین هدف‌گذاری صحیح و استفاده از نیروهای فوتبالی  داخل استان چه درسطح مدیریتی و چه در کادرفنی وبازیکنان واستفاده از یک سرمربی باتجربه که سابقه مربیگری لیگ برتر راداشته باشد وهمچنین داشتن نظارت کافی برعملکرد کادرفنی به لیگ  یک صعودکند.


 محمد جمادی پور:
آرش برهانی  تجربه کافی نداشت


محمد جمادی پور از مربیان خوب فوتبال هرمزگان و کسی که سال هاست با تیم های پایه کار می کند به صبح‌ساحل گفت: شهرداری هیچ وقت برای موفقیت برنامه کاملی نداشته است و تا زمانی که این گونه پیش برود راه به جای نخواهد برد.


وی بیان نداشت: لیگ دسته دوم یکی از لیگ های سخت کشور است و آرش برهانی نه تجربه کافی داشت و نه در توانش بود که بتواند به شهرداری کمک بکند.

این مربی اعتقاد دارد که می توان برای موفق شدن از مربیان و بازیکنان بومی هم بهره برد اما همین کار هم نیاز به برنامه دارد که متاسفانه شهرداری در این زمینه هم خوب عمل نکرده است.


 محسن قلاب زاده:
 تا زمانی که این تیم صاحب یک مدیر  نشود نباید از آن انتظار موفقیت داشت


محسن قلاب زاده که مسوولیت کمیته آموزش مربیان هیات فوتبال هرمزگان را برعهده دارد و خودش سال ها در فوتبال کشور توپ زده است در مورد عملکرد تیم شهرداری دراین فصل گفت: شهرداری از زمانی که از لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم سقوط کرد دیگر نتوانسته است نتایج مطلوبی بگیرد.


وی بیان داشت: تا زمانی که این تیم صاحب یک مدیر خوب نشود نباید از آن انتظار موفقیت داشت. برای رفتن به لیگ های بالاتر تنها پول ره گشا نیست و تیم نیاز به یک برنامه ریزی اصولی دارد. قلاب زاده گفت: در آوردن برهانی به عنوان سرمربی خیلی عجله صورت گرفت.

این مربی کارنامه ای ندارد که مسوولان شهرداری دست به چنین کاری زدند و هدایت تیم را به ایشان سپردند.

فوتبالیست پیشکسوت هرمزگانی که فوتبال را هم خوب می شناسد در ادامه به صبح ساحل گفت: برای رسیدن به لیگ یک باید از تیم شهرداری حمایت کافی شود. بگذارید مدیران ورزشی در کنار این تیم باشند و تصمیماتی که گرفته می شود برای سود بردن افراد سیاسی نباشد بلکه برای پیشرفت فوتبال این استان باشد.


 نکته پایانی:


در پایان این گزارش و با توجه به اظهار نظر کارشناسان باید به این موضوع اشاره کنم که تیم فوتبال شهرداری بندرعباس یک نعمت بزرگی برای فوتبال این استان است و از این که مجموعه شهرداری این تیم را مدیریت می کنند باید از آن ها تشکرکرد.


این که برخی افراد برای رسیدن به اهداف خود دنبال نابود کردن آن هستند اصلا کار درستی نیست و برعکس باید از این تیم حمایت شود تا فوتبال هرمزگان رشد کند. آیا به این موضوع فکر شده است که اگر شهرداری نخواهد تیمداری کند چه کسی می خواهد جور فوتبال را بکشد.


خواسته تمامی هوادران به فوتبال و فوتبالیست های این استان این است که تیم شهرداری باید باشد اما در کنارش یک مدیریت قوی و کار بلد باشد.


مدیر هرچقدر هم که پول داشته باشد و دلسوزی کند اما کار بلد و ورزشی نباشد نمی تواند در کارش موفق  باشد.

تیم فوتبال شهرداری برند ورزش این استان است و نباید اجازه دهیم که  این برند بلای به مانند بلای آلومینیوم‌المهدی به سرش بیاید.


 باید برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری همه مسوولان دست به دست هم دهند نه این که همه خود را کنار بکشند و انتظار معجزه از شهردار و مجموعه شهرداری داشته باشند کاری که در این چند مدت اتفاق افتاده است و بار همه چیز بر روی دوش شهرداری بوده است.


فوتبال هرمزگان نباید این چنین سرنوشتی داشته باشد. یک روزی استان های همجوار از استان ما الگو برداری می کردند و اتفاقا خوب هم کار خودشان را انجام دادند و اکنون به لیگ برتر و لیگ یک رسیده اند اما ما به کجا رسیدیم.


 درست است این فصل هم راه به جایی نبردیم اما همه چیز تمام شده نیست و با یک یا علی گفتن  و دست در دست هم گذاشتن می توان همه چیز را از نو ساخت.


این بارباید از اشتباهات گذشته درس بگیریم و پلی بسازیم برای موفقیت تا دل هوادران این تیم را یک بار دیگر شاد کنیم.


فوتبال هرمزگان این پتانسیل را دارد که در کشور خودش را معرفی کند اما به این شرط که سرمایه سوزی نکنیم و از تمامی ظرفیت ها استان استفاده شود.


 ظرفیت های در فوتبال هرمزگان وجود دارد که اگر به آن ها اعتماد کنیم یقینا موفق خواهیم  بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها