خالوکریم هرمزگان سینمایی می شود

ساخت تله فیلم طنز خالوکریم در بندرعباس کلید خورد



فیلم سینمایی خالوکریم فیلمی در قالب طنز است که به سفارش سیمای استانها سازمان صدا و سیما برای شبکه خلیج فارس و شبکه های سراسری رسانه ملی در بندرعباس به جلوی دوربین می رود.

بر اساس این گزارش این فیلم با نگاه طنز به موضوع اجتماعی شهرت و مشکلات پیرامون آن می پردازد و ماجرای جوانی است که بر حسب اتفاق در عرصه خوانندگی به شهرت می رسد و به دنبال آن وارد اتفاقاتی می شود که مسیر زندگی او را تغییر می دهد.

تله فیلم سینمایی خالو کریم به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی علی خائف و با دوربین مجید یزدانی و  با حضور بازیگرانی از استان هرمزگان و تهران در بندرعباس در حال ساخت است.

علی قریشی، هستی فرحی، فهیمه مومنی، محمد علی قویدل، لیلا رنجبر، رضا آزاد دریایی، علی علوی، اسماعیل آزاد بخش، مرتضی چشم براه، اثنا شاهی، فاطمه قریشی و اصغر گردابی بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

به گفته خائف کارگردان این پروژه، فیلم خالو کریم از اتفاقات خوب فرهنگی است که با توجه به پتانسیل بالای هرمزگان برای ساخت فیلم های سینمایی بعد از مدتها در این استان رخ داد و امیدواریم مورد توجه بینندگان قرار گیرد.

وی افزود: فیلم برداری این پروژه در حدود 15 روز زمان خواهد برد و تمام لوکیشن های فیلم در بندرعباس است و خوشبختانه یک گروه با تجربه و حرفه ای که تجربه خوبی در سینما و تلویزیون کشور دارند برای آماده سازی این فیلم در تلاش هستند و امیدواریم فیلم تا کمتر از دو ماه آینده آماده پخش شود.

گفتنی است میلاد لکی مدیر تولید، مرضیه مهربانی نیا مجری طرح و امیر نخجوان مدیر صدا برداری و محمدحسین دوستی، رامین ظهوری، پرویز توتونچی، یاسمین پدری و داریوش منتظری از دیگر عوامل تله فیلم خالوکریم هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها