فوتبال جام شهید صیادی کهنشوئیه

طوفان قلعه کمیز بر سکوی قهرمانی ایستاد



طوفان قلعه کمیز عنوان قهرمانی سی و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام شهید صیادی کهنشوئیه را کسب کرد.

تیم طوفان قلعه کمیز در دیدار پایانی  سی و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام شهید صیادی کهنشوئیه موفق شد تیم استقلال سردنگ را شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود نماید. سی وپنجمین  دوره مسابقات فوتبال  یادواره شهید صیادی کهنشوئیه با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه برگزار شد و تیم های طوفان قلعه کمیز، استقلال سردنگ، وحدت و شهید صیادی کهنشوئیه به مرحله پایانی راه یافتند. 

در این مرحله تیم طوفان قلعه کمیز و استقلال سردنگ با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی رسیدند.  دیدار پایانی بین دو تیم  طوفان  قلعه کمیز و استقلال سردنگ  در وقت معمول با تساوی یک - یک به پایان رسید اما در ضربات پنالتی تیم طوفان  توانست با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

تیم های استقلال سردنگ و وحدت کهنشوئیه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. از سوی کمیته برگزاری مسابقات  تیم شهید صیادی کهنشوئیه به عنوان تیم اخلاق ، محمددادخدازاده ازوحدت کهنشوییه وابراهیم جنگجو ازپدیده وزیری با شش گل زده به صورت مشترک آقای گل  و عادل پروزی بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور امیر دهباشی سرپرست  اداره ورزش و جوانان ، قنبری بخشدار بخش بیکاه ، محمد صفرپور سرپرست هیات همگانی، قاسم کارگر مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بیکاه و دیگر مسئولین محلی و پیشکسوتان ورزش شهرستان برگزار شد و به تیم های برتر جام قهرمانی و هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

همچنین در اختتامیه این مسابقات  از جانبازان و پیشکسوتان ورزشکار روستای کهنشوئیه تقدیر و قدردانی به عمل آمد.شایان ذکر است مسابقات یادواره شهید صیادی کهنشوئیه از قدیمی ترین مسابقات فوتبال شهرستان رودان است و تاکنون سی و پنجمین دوره این مسابقات برگزار شده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها