برنامه دیدارهای هفته پنجم تا پایانی دور رفت اعلام شد



از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته پنجم تا یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور اعلام شد.

برنامه دیدارهای هفته پنجم تا پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور اعلام شد. سوت هفته پنجم این مسابقات پنجشنبه نوزدتم اردیبهشت به صدا در خواهد آمد. در این هفته تیم شهدا چلیچه از تیم شهرداری بندر عباس میزبانی می کند.

 سایر دیدارهای این هفته جمعه نوزدهم اردیبهشت برگزار می شود که طی آن موج سواران ساحلی نوشهر با ایفا اردکان دیدار خواهد کرد. مقاومت گلساپوش یزد میزبان پارس جنوبی بوشهر است.

دریانوردان بوشهر با ملوان بندر گز بازی می کند. شاهین خزر رودسر در خانه به مصاف شهرداری سمنان می رود و جهان نژادیان آبادان میزبان شهریار ساری است.

بازی هفته ششم پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۹۸ برگزار می شود. در این هفته شهرداری بندرعباس بازهم مهمان خواهد بود و این بار به ساری خواهد رفت و با شهریار این شهر دیدار می کند.

شهرداری سمنان با موج سواران ساحلی نوشهر دیدار می کند. ملوان بندر گز میزبان مقاومت گلسا پوش یزد است. ایفا اردکان از تیم دریانوردان بوشهر پذیرایی خواهد کرد.

پارس جنوبی بوشهر در خانه با جهان نژادیان آبادان بازی می کند. شاهین خزر رودسر میزبان شهدا چلیچه است. رقابت های هفته هفتم چهارشنبه اول خرداد برگزار خواهد شد و طی آن شهرداری پس از دوهفته که بیرون از خانه به میدان رفته است در خانه با پارس جنوبی بوشهر در خانه مصاف خواهد کرد. مقاومت گلسا پوش یزد میزبان ایفا اردکان است.

دریانوردان بوشهر با شهرداری سمنان دیدار خواهد کرد.

موج سواران ساحلی نوشهرمیزبان شاهین خزر رودسر است.

شهدا چلیچه با شهریار ساری و جهان نژادیان آبادان با ملوان بندر گز دیدار خواهد کرد.

بازی های هفته هشتم پنجشنبه نهم خرداد برگزار می شود. در این هفته ملوان بندر گز از تیم شهرداری بندرعباس میزبانی خواهد کرد.

ایفا اردکان با جهان نژادیان آبادان، شهرداری سمنان با مقاومت گلسا پوش یزد، موج سواران ساحلی نوشهر با شهدا چلیچه، شاهین خزر رودسر با دریانوردان بوشهر و پارس جنوبی بوشهر با شهریار ساری بازی خواهند کرد.

 سوت بازی های هفته نهم پنجشنبه شانزدهم خرداد به صدا در خواهد آمد.

در این هفته شهرداری بندرعباس میزبان ایفا اردکان در ورزشگاه غدیر می باشد.

مقاومت گلسا پوش یزد با شاهین خزر رودسر در ورزشگاه سلمان مرد آباد، شهریار ساری با ملوان بندر گز در ورزشگاه داراب، شهدا چلیچه با پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه شهداء چلیچه، دریانوردان بوشهر با موج سواران ساحلی نوشهر در ورزشگاه جاده ساحلی و تیم شهید جهان نژادیان آبادان با شهرداری سمنان در ورزشگاه نفت آبادان بازی میکنند.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور پنجشنبه بیست و سوم خرداد برگزار میشود.

در این هفته شهرداری سمنان از همنام بندری خودش شهرداری بندر عباس پذیرایی خواهد کرد. ایفا اردکان با شهریار ساری دیدار می کند. موج سواران ساحلی نوشهر میزبان مقاومت گلسا پوش یزد است.

ملوان بندر گز از تیم پارس جنوبی بوشهر میزبانی می کند. دریانوردان بوشهر به مصاف شهدا چلیچه می رود. شاهین خزر رودسر در خانه به دیدار شهید جهان نژادیان آبادان میرود.

هفته یازدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور چهارشنبه بیست ونهم خرداد برگزار می شود.

شهرداری بندر عباس در بازی پایانی نیم فصل میزبان شاهین خزر رودسر است.

مقاومت گلساپوش یزد با دریانوردان بوشهر بازی خواهد کرد.

شهریار ساری میزبان شهرداری سمنان میباشد. شهدا چلیچه درخانه به دیدار ملوان بندر گز می رود. پارس جنوبی بوشهر میزبان تیم ایفا اردکان می باشد.

تیم شهید جهان نژادیان آبادان با موج سواران ساحلی نوشهر بازی خواهد کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها