با حکم رئیس هیات کونگ فو بندرعباس

مسئول برگزاری مسابقات بندرعباس منصوب شد



 

طی حکمی از سوی مسلم عاشوری رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس ، رضا مروانه به عنوان مسئول برگزاری مسابقات شهرستان بندرعباس منصوب شد.

مسلم عاشوری رئیس هیات کونگ فو، رضا مروانه از مربیان با تجربه رشته ورزشی کونگ را به عنوان مسئول برگزاری مسابقات شهرستان بندرعباس منصوب کرد.

مسلم عاشوری در خصوص برنامه های سال ۹۸ اظهار داشت: تقویم ورزشی سال ۹۸ بسته شده و ما در سال جاری به طور منظم مسابقات قهرمانی شهرستان را برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: در سال ۹۷ موفق شدیم دو همایش بزرگ و باشکوه را در سطح شهرستان برگزار کنیم که مورد استقبال ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گرفت.

رئیس هیات کونگ فو شهرستان بندرعباس بیان داشت: بخشی از برنامه های سال ۹۸ مربوط به حضور کونگ فو کاران در جشنواره‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس می باشد.

وی  گفت : کلیه برنامه های  سال ۹۷ با همکاری  اعضای  هیات ،   هیئت‌ رئیسه   و همراهی  اساتید و مربیان شهرستان بندرعباس صورت گرفت که امیدوارم این تعامل و همکاری در سال ۹۸ هم وجود داشته باشد و در نتیجه باعث پیشرفت و ارتقا رشته پرهیجان کونگ فو در شهرستان بندرعباس و  هرمزگان  باشیم .

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس در پایان  بیان داشت:  اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس همواره در کنار هیات کونگ فو بوده واین امرموجب شده تا هیات با کمترین مشکل برنامه های خودرا اجرایی کند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها