خلیج فارس میناب، ستارگان احمدی و شهرداری بندرعباس حریفان خود را شکست دادند



 

دومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با پیروزی پرگل تیم خلیج فارس میناب مقابل مهرداد بندرعباس همراه بود.

عبدالمجید معماری مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان گفت: دیدار افتتاحیه دومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با پیروزی پرگل تیم خلیج فارس میناب مقابل مهرداد بندرعباس همراه بود.

وی افزود: در بازی افتتاحیه این رقابت‌ها که در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد، تیم خلیج فارس میناب با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ تیم مهرداد بندرعباس را شکست داد.برای تیم خلیج فارس میناب حسین کلاتی دوگل، صابر قلندری و محسن رحیمی گل زدند و دو گل تیم مهرداد را هم محمد عیدان و صابر رضایی به ثمر رساندند. داوری این بازی را هم احمد مرشدی، نجف پناهی ، رضا شرفی و مهدی رنجبر برعهده داشتند.مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان گفت: در ادامه این رقابت‌ها  تیم ستارگان احمدی مدافع عنوان قهرمانی به مصاف تیم آرش بندرعباس رفت. 

عبدالمجید معماری افزود:  در دومین شب از تورنمنت جام ستارگان هرمزگان و از گروه الف تیم ستارگان احمدی در برابر تیم آرش بندرعباس با نتیجه دو  بر یک صاحب برتری شد.

امیرحسین قویدل و محمد اسفندیاری گل های ستارگان  احمدی را به ثمر رساندند و تک گل تیم آرش بندرعباس را نیز آرش عبدلی به ثمر رساند.این بازی را کوروش شعبانی، اصغرمنصف، فرزاد مرادی و مهدی رنجبر قضاوت کردند.

از نکات جالب توجه این مسابقه تقابل دو مربی مطرح فوتبال استان روی نیمکت دو تیم بود که در پایان شاگردان عقیل پورنگ  در تیم ستارگان با یک بازی حساب شده شاگردان عبدالرضا پورسبزعلی را شکست دادند.

همچنین مجتبی جعفری کاپیتان ستارگان احمدی به عنوان بازیکن برتر این دیدار انتخاب شد و از سوی شرکت پیشگامان امید دریا حامی جام ستارگان هرمزگان جایزه نقدی خود را دریافت کرد.

در سومین بازی این مسابقات که با داوری عباس صادقی، مهدی جلوداری، هارون چوپان زاده و مهدی رنجبر انجام شد  تیم شهرداری بندرعباس در یک بازی دیدنی و برتر تیم شریعت سید جوذر نایب قهرمان سال گذشته را سه بر یک شکست داد.

برای شهرداری بندرعباس عرفان گل محمدی، معین رنجبریان و علیرضا لطفی گلزنی کردند. تنها گل تیم شریعت سید جوذر را هم جاسم آذرفرین به ثمررساند.دومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی در حال برگزاری است

.در گروه نخست این مسابقات تیم ستارگان احمدی مدافع عنوان قهرمانی با تیم‌های آرش بندرعباس، تیپ تکاوران هرمزگان، نبرد بندرعباس و زاهد منتخب چاهو رقابت می‌کند.در گروه دوم نیز تیم شریعت سید جوذر حاجی آباد نایب قهرمان دوره گذشته با تیم‌های بندرعباسی شهرداری، مهرداد، نایبند و خلیج فارس میناب رقابت خواهد کرد.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها