یک مقام مسوول در سازمان شیلات ایران تاکید کرد:

دست آوردهای کم نظیر صید و صیادی هرمزگان در حوزه‌های اقتصادی




مدیر کل شیلات هرمزگان گفت :صید و صیادی استان هرمزگان در جایگاه مطلوبی در کشور قرار دارد.
محسن یکتاپور در دیدار معاون مدیر کل  دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران گفت: برخورداری از 30درصد بنادر کشور،چهار هزار و 500 فروند شناور صیادی ،بیش از 30هزار نفر صیاد و حدود  276هزار تن صید در سال موهبتی است از سوی خداوند برای استان هرمزگان که تداوم این مهم نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسئولین است.

محسن یکتاپور با بیان اینکه به جرات می توان گفت  حدود 30هزار خانوار در استان هرمزگان از طریق صید و صیادی و به صورت مستقیم در حال امرار معاش هستند گفت: این مهم بیانگر اهمیت صید و صیادی برای استان است که باید تلاش شود این ظرفیت در راستای رونق و توسعه به خوبی به کار گرفته شود.


وی با اشاره به ظرفیت های صید و صیادی و همچنین موفقیت های ناشی از صید و صیادی در استان هرمزگان گفت: خوشبختانه ناوگان صیادی استان هرمزگان دست آوردهای کم نظیر در حوزه های اقتصادی، ارزآوری،تولید ، اشتغال ،امنیت و جلوه هایی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی داشته است.


در ادامه  معاون مدیر کل  دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران با اشاره به برخورداری استان هرمزگان از حدود 30 هزار نفر صیاد گفت: این میزان اشتغال در حوزه صید و صیادی بیانگر اهمیت این حرفه برای استان هرمزگان است.وی با بیان اینکه تعامل خوب و سازنده ایی بین صیادان منطقه و اداره کل شیلات هرمزگان وجود دارد افزود: خوشبختانه استان هرمزگان همواره از استان های پیشرو در صید و صیادی بوده است.


نادری حفظ و ارتقای ارتباط نزدیک جامعه صیادی با سازمان شیلات ایران و اداره کل شیلات هرمزگان را موجبات ارتقای همه جانبه صید و صیادی در استان و مجموعه شیلات خواند.
معاون مدیر کل  دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران در پایان گفت: دست آوردهای صید و صیادی در حوزه های اقتصادی، ارزآوری،تولید و اشتغال استان هرمزگان کم نظیر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها