دومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان

«شریعت سید جوذر» حریف مینابی خود را شکست داد



شب ششم مرحله گروهی دومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با پیروزی تیم زاهد منتخب چاهو پیگیری شد.
تیم زاهد منتخب  چاهو در نخستین بازی خود در دومین دوره فوتبال جام ستارگان هرمزگان   در ورزشگاه تختی بندرعباس با یک گل تیم تیپ تکاوران هرمزگان را شکست داد.


در این بازی که قضاوت آن را مصطفی سالاری، هارون چوپان زاده، اسماعیل نجفی  و مهدی رنجبر برعهده داشتند تیم منتخب زاهد چاهو با تک گلی که در دقیقه 40مسعود روا به ثمر رساند تیم تیپ یکم تکاوران را شکست داد.
در شب هفتم مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان تیم شریعت سید جوذر حاجی آباد با یک  گل تیم خلیج فارس میناب از مدعیان قهرمانی را مغلوب کرد.


در این دیدار تماشایی شاگردان حمید ناصری در تیم شریعت سید جوذر موفق شدند ، شاگردان شهاب جهانگیری در تیم خلیج‌فارس  را با گل جاسم آذرفرین که در نیمه دوم به ثمر رساند شکست دهند. این بازی را احمد مرشدی، مهدی جلوداری، مهدی ایسینی‌زاده و مهدی رنجبر قضاوت کردند.
در شب هشتم حساس ترین بازی این مسابقات برگزار شد و دو تیم ستارگان احمدی و نبردبندرعباس به مصاف هم رفتند.


سوت این بازی با حضور هوادران خوب دوتیم توسط عباس صادقی داور ملی استان هرمزگان و با کمک های مهدی جلوداری و عزیزالله محمدی و داور چهارمی احمد مرشدی دیگر داورملی استان به صدا در آمد. دو تیم برای رسیدن به گل و کسب سه امتیاز تلاش زیادی از خود به نمایش گذاشتند اما این بازی گلی نداشت و دوتیم در پایان نود دقیقه امتیازات را تقسیم کردند.


در این بازی هادی دهقانی بازیکن تیم ستارگان احمدی یک ضربه پنالتی را گل نکرد تا تیمش سه امتیاز را ازدست بدهد. 
 دومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی در ورزشگاه تختی بندرعباس در حال برگزاری است.


در گروه نخست این مسابقات تیم ستارگان احمدی مدافع عنوان قهرمانی با تیم‌های آرش بندرعباس، تیپ تکاوران هرمزگان، نبرد بندرعباس و زاهد منتخب چاهو رقابت می‌کند.
در گروه دوم نیز تیم شریعت سید جوذر حاجی‌آباد نایب قهرمان دوره گذشته با تیم‌های بندرعباسی شهرداری، مهرداد، نایبند و خلیج‌فارس میناب رقابت خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها