برای حفظ باشگاه یاران شهسوار

مسـوولان ورزش دست به کار شوند




مجموعه فرهنگی ورزشی یاران شهسوار بندرعباس در سال ۹۰ با هدف جلوگیری از انحرافات اجتماعی تاسیس شد.


این باشگاه  درکنار کارهای فرهنگی  در بخش ورزشی هم بسیار موفق عمل کرد و همواره در مسابقات فوتسال پایه جز برترین های شهرستان بندرعباس و حتی استان بوده است. این باشگاه در سطح محله آزادشهر برای نونهالان،  نوجوانان و جوانان بسیار خوب عمل کرده است و همواره درب باشگاه به روی علاقمندان به رشته فوتسال در این منطقه باز است. باشگاه یاران شهسوار از بدو تاسیس کاری کرده است کارستان و آنقدر عملکرد موفقی دارد که علاوه بر بروبچه های محله آزادشهر علاقمندان دیگر محلات را هم به سمت و سوی خود کشیده است.


  محمود حمزه پور که ثابت کرده است که  معلولیت محدودیت نیست مثل یک کوه پشت این تیم ایستاده است و اجازه نداده است تا کنون مشکلات اقتصادی به این تیم لطمه بزند.حمزه پور که به عنوان سرپرست و گاهی هم مربی باشگاه در کنار باشگاه  یاران شهسوار بندرعباس  ایستاده است  این روزها   می گوید که باشگاه دچار  مشکلات اقتصادی شده و از همه کسانی که می توانند باشگاه را یاری کند درخواست کمک دارد.


 ایشان  اعتقاد دارد باشگاه باید ساختار داشته باشه که تمام مسئولیت ها به گردن یک نفر نباشد  به همین منظور از همان   سال تاسیس به افراد حقیقی ، حقوقی  و صنایع پیشنهاد داد تا هر کس تمایل دارد  بیاید جز هییت مدیره باشگاه باشد ولی متاسفانه کسی تمایلی در این زمینه نشان نداد  به جز یک نفر  که واقعا نمی شود همه کارها بر دوش یک نفر باشد. حمزه پور در حال حاضر باز هم می خواهد به خاطر بازیکنانش مجموعه  ورزشی خودش را به کسی که واقعا دلش  برای بچه ها می سوزد    واگذار کند اما گویا کسی تمایل به یاری کردن ندارد و  سرمایه های این باشگاه یواش یواش دارد می سوزد.


بدهی های این باشگاه به جاهای مختلف دارد زیاد می شود به گونه ای که بدهی سال گذشته روی سال جدید می آید و این می‌تواند ضربه زیادی به این باشگاه مردمی بزند.
 اگر این بدهی ها یک جوری پاس نشود شاید به زودی شاهد تعطیلی این باشگاه باشیم. باشگاه های که واقعا توانسته در رده های پایه بسیار خوب کار کند کاری که کمترین باشگاه‌ها انجام می دهند.واقعا حیف است باشگاهی  بعد از 8 سال فعالیت با داشتن    ۷۰ نوآموز آن هم در رده پایه به خاطر مشکلات اقتصادی از بین برود. این باشگاه وقتی شروع به فعالیت کرد فقط در رده نوجوانان کار می‌کرد اما آنقدر موفق بود که  به لیگ برتر فوتسال   کشور  صعود کرد .


 بعد در رده سنی نونهالان و جوانان هم راه به کشور پیدا کرد ولی اکنون فقط درردهای سنی نونهالان و نوجوانان  فعالیت می کند که با این اوضاع و احوالی که دارد شاید مجبور شود نونهالان علاقمند را هم به خانه بفرست.  
جا دارد مسوولان ورزش استان با دعوت مسوولان این باشگاه راهکاری اصولی در اختیار آن ها بگذارند تا این باشگاه که از باشگاه‌های توانمند در رشته فوتسال می‌باشد به راحتی آب خوردن شاهد نابودی آن نباشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها