ماجرای نوزاد رها شده در کیسه‌زباله ای در بندرعباس



 

چشمهای معصومش بسته است و در خواب نازی فرورفته، صورت کوچکش  از شدت گرما قرمز شده و قسمتی از دستش از کیسه‌زباله بیرون آمده و  بر روی سنگفرش‌های داغ  پیاده‌رو  قرارگرفته است .

به گفته شاهدان  در همان نگاه اول می‌توان فهمید  دقایق زیادی است که این نوزاد در   درون کیسه‌بر روی زمین  رهاشده است .زمانی نمی‌گذرد که فیلم این نوزاد رهاشده در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخد و کاربران نگران اوضاع این نوزاد می‌شوند و خواهان اطلاع از سرنوشت وی می‌شوند.

 

در این رابطه مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به خبرنگار صبح ساحل گفت: در خصوص این موضوع :"این نوزاد دختر ساعت12 و 50 دقیقه۲۹ اردیبهشت‌ماه در گلشهربندرعباس درون کیسه زباله توسط یکی از شهروندان پیدا می‌شود که بلافاصله  پلیس ۱۱۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از این ماجرا باخبر و به محل مورد نظر اعزام می شوند.

به گفته غلامحسین رازمند ،نوزاد توسط پلیس به یکی از بیمارستان های سطح شهرمنتقل وبستری می شود که  با پیگیری های مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی  وبراساس اعلام کادر درمانی بیمارستان ، وضعیت عمومی نوزاد مناسب و رضایت بخش است.گفتنی است: با هماهنگی های صورت گرفته ، نوزاد دختر پس از طی مراحل درمان و اخذ مجوز قضایی به مرکز شیرخوارگاه الزهرا بندرعباس انتقال خواهد یافت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها