کاری که برای توسعه ورزش وجوانان انجام می‌دهیم شیرین و دلچسب است



نخستین  جلسه شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان در سال جدید به ریاست امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان ،معاونین ،روسای ادارات و اعضای ستادی در سالن جلسات اداره کل برگزارشد.
محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نخستین جلسه شورای اداری اظهارداشت:مسئولیت در اداره ورزش و جوانان مسئولیتی بسیار حساس و سخت ودرعین حال شیرین است زیرا کاری که برای توسعه ورزش وجوانان انجام می دهیم سختی کار را برایمان شیرین و دلچسب می کند.وی افزود: از همه روسای ادارت و اعضای ستادی خواستارم برای ارتقاء وپیشرفت ورزش وجوانان استان برنامه های قابل اجرا تدوین نمایند تا شاهد تحولی عظیم در حوزه ورزش وجوانان استان باشیم.


مدیرکل ورزش وجوانان بیان نمود: تمام تلاش ما درسال 98 اجرای برنامه‌های خوب و عملیاتی است و از همه برنامه‌های جدید و خلاق حمایت خواهیم نمود.
امیاری تصریح نمود: از همه روسای ادارات می‌خواهم همچون گذشته دلسوزانه و متعهدانه پاسخگوی جامعه ورزش وجوانان منطقه باشند و برای پیشرفت ورزش و جوانان استان با هم همکاری های لازم را داشته باشند.
مدیرکل ورزش وجوانان باتاکید براین که در حوزه ورزش وجوانان کارهای خوبی صورت گرفته است اظهار کرد:باید این عملکردها وفعالیت ها را به مردم انتشار دهیم تا آن ها هم از فعالیت های ورزش استان اطلاع  پیدا کنند.
وی خطاب به روسای ادارات ورزش وجوانان گفت: درجهت توسعه ورزش بانوان،ورزش همگانی وقهرمانی توجه خاصی داشته باشید.


امیاری افزود: درمردادماه امسال رویداد ورزشی المپیادهای ورزشی را پیش رو داریم و باهیات‌های ورزشی هر شهرستان جهت اعزام ورزشکاران به المپیاد تعاملات خوبی برقرار نمایید تا بتوانیم جایگاه خوبی را در سطح کشور به دست آوریم .گفتنی است : درادامه جلسه معاونین نیز گزارشی از عملکرد برنامه های سال97 را ارائه کردند و اظهارداشتند بعد از ماه مبارک رمضان از اماکن و فضاهای ورزشی در سطح شهرستان های استان بازدید خواهند نمود.همچنین از روسای ادارات خواستند از تمامی مجموعه های ورزشی و باشگاه های شهرستان خود به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می شود به موقع به اداره کل ارسال نمایید.


درپایان روسای ادارات و اعضای ستادی نظرات ،پیشنهادات وگزارش عملکرد سال گذشته و برنامه های سال 98خودرا ارائه نمودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها