ورزش محلات نباید به فراموشی سپرده شود




نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس شورای اسلامی  گفت: اگر خواهان جامعه و جوانانی شکوفا هستیم، باید توجه به مبحث اصولی  ورزش محلات را در دستور کار و اولویت امور قرار دهیم.
حسین هاشمی تختی در نشست با ورزشکاران هندبالیست‌ محله نایبند بندرعباس با اشاره به اهمیت رشته‌های ورزشی مختلف و پرداختن جوانان به امر ورزش، اظهار داشت: جوانان هرمزگانی در یکی دو دهه اخیر استعداد و توانمندی خود را در ورزش های گروهی به ویژه هندبال نشان داده اند و از این همواره خواستار ایجاد بسترها و زیرساخت‌های مورد نیاز برای شکوفایی استعدادهای ورزشی جوانانمان بوده‌ایم.وی با بیان این ه نباید، ورزش محلات به فراموشی سپرده شود اضافه کرد: استعدادهایی که در گوشه کنار محلات با امکانات کم در حال فعالیت های ورزشی هستند، در صورت توجه اصولی و استاندارد می توانند برای استان و کشور، در سطوح ملی و بین المللی افتخار آفرین باشند و از طرفی برای هم سن و سالان خود الگویی از سخت کوشی و اهمیت باشند تا از این طریق با ایجاد اعتمادبنفس در دیگران، زمینه شکوفایی اجتماعی جامعه را فراهم.


 آورند. وی با اشاره به فصل تابستان و تعطیلی مدارس یادآور شد: نیروی جوانی و بالفعل شدن آن در راه توسعه جامعه خواهان برنامه ریزی و امکانات کافی و مناسب است، و در واقع مدیریت قوی  در حوزه جوانان است که می تواند برای استان فرصت های جدید خلق کنند و از هدر رفت سرمایه جوانی جلوگیری کند.نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از ورزشکاران هندبالیست اضافه کرد:  باشگاهای ورزشی پایگاه شور و نشاط و سلامتی هر محله است. وی افزود: مسئولين استان بايد به اين ورزشكاران كه در سطح ملى افتخار آفرينی کرده‌اند، توجه بيشترى داشته و امكانات ضرورى اوليه از جمله سالن را فراهم کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها