رستمی خبر داد:

نصب«کد پستی و پلاک شهرداری» در بندرعباس



معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس از آغاز فرایند برداشت اطلاعات اماکن شهر جهت ساخت و نصب پلاک‌های کد پستی خبر داد.
به گزارش صبح ساحل و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر عباس، محمد رستمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای بند 27 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، به همت شهرداری بندرعباس و بر اساس بخشنامه اداره‌کل پست استان هرمزگان، پروژه پلاک‌های کد پستی ده رقمی املاک و اماکن شهر بندرعباس اجرا می‌شود.


وی افزود: این طرح با توجه به اهمیت ویژه کد پستی برای ارائه هرچه بهتر خدمات اجتماعی و انجام سریع سرویس‌های پستی به اجرا در خواهد آمد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس بیان کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده با یک شرکت پیمانکار، این پروژه از نیمه دوم  خرداد ماه سال ۹۸ وارد مرحله اجرا می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قرار است در سال جاری اماکن شهری مناطق یک، دو و سه  شهرداری فهرست برداری و پلاک کدپستی به همراه پلاک شهرداری براساس استانداردهای موجود بروز رسانی شوند.
وی گفت: پلاک‌های تهیه شده طی یک پروسه شش ماهه درب منازل و املاک شهروندان نصب خواهد شد.


رستمی اضافه کرد: کدهای پستی و پلاک‌های شهرداری به عنوان یکی از ضروری‌ترین اجزای مبلمان شهری است که پس از اجرا بر اساس استانداردهای موجود، می‌تواند باعث رفع مشکل آدرس‌دهی شهروندان شود.
رستمی تصریح کرد: با توجه به اینکه کاهش مدت زمان توزیع مرسولات پستی، قبوض خدماتی و غیره یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم بوده و اطلاعات کدپستی در تحقق این هدف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، طرح الصاق کدپستی در شهر بندرعباس به عنوان پیش‌زمینه حرکت به این مهم انجام می‌شود.
رستمی در انتها نیز عنوان کرد: این پروژه از زیر مجموعه فعالیت‌های تدوین شده ذیل پروژه ملی مدیریت نشانی مکان محور(Gnaf) است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها