انتخابات ششمین دوره شورای کانون جهادگران استان هرمزگان برگزار شد




صبح دیروز انتخابات ششمین دوره شورای کانون جهادگران استان هرمزگان باحضور گسترده  اعضای این کانون دربندرعباس برگزار شد.
به گزارش خبرنگارما در ابتدای این مراسم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان درسخنانی گفت : شایسته است که در سال رونق تولید همه جهادگران نقش خود را در این زمینه ایفاء کنند .حجت الاسلام والمسلمین شرفی ادامه داد : فرهنگ جهادی ، فرهنگ اسلام و ائمه اطهار است وفرمان  امام خمینی (ره) جهت تشکیل جهاد سازندگی در جهت رفع فقر و آبادانی مملکت اسلامی مان بود .


وی تلاش بی وقفه را از نشانه های جهاد گران به خصوص در عرصه دفاع به عنوان سنگرسازان بی سنگر خواند و خواستاربرداشتن  گام های عملی در  جهت رفع فقر و افزایش تولید در استان هرمزگان توسط جهادگران شد .
در ادامه این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از آمادگی کامل این سازمان جهت تحقق خواسته های کانون جهادگران خبر داد .
ایرج بقایی پوری افزود : امیدواریم با اقدامات عملی شورای جدید کانون جهاد گران شاهد تغییرات و موفقیت های خوبی در این خصوص باشیم .


در ادامه حسین یزدانپناه رییس شورای کانون جهادگران استان هرمزگان گزارشی از فعالیت های اقتصادی و فرهنگی دوسال گذشته این کانون ارائه نمود.
وی با اشاره به  خلاء فعالیت های جهادی خواستار تقویت این فرهنگ در جامعه شد .وی یکی از برنامه های مهم این کانون را تجلیل از پیشکسوتان کانون جهادگران استان درروز تاسیس جهادسازندگی عنوان کرد.
گزارش خبرنگار ما می افزاید، در پایان انتخابات با حضور 97 شرکت کننده  انجام شد که پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل  انتخاب شدند .


در این انتخابات  حسین یزدان پناه با 94 رای حائز رتبه نخست گردید . سید حسن حسینی، محمد عسکری زاده ، موسی بدیعی و علی اصغر خلیلی به عنوان سایر اعضای اصلی شورای کانون جهادگران استان هرمزگان انتخاب شدند.
مدیر کانون جهادگران استان هرمزگان درپایان این انتخابات درگفت وگوی کوتاه باخبرنگارما باقدردانی ازحضور چشمگیراعضای این کانون درانتخابات  وبا اشاره به فعالیت این مجموعه از سال ۸۴ تاکنون در استان هرمزگان، عنوان کرد: ۳ هزار و ۹۴۰ رزمنده و ایثارگر جهادی در استان هرمزگان در دوران جنگ تحمیلی با تقدیم ۲۳ شهید، ۳۸ جانباز و یک آزاده افتخاری است که این مجموعه با خود به یدک می کشد.

وی، مظلوم ترین گروه ها در جنگ هشت ساله را جهاد گران سازندگی عنوان کرد و افزود: جهاد گران در دوران دفاع مقدس با حضور فعال خود در نبرد حق علیه باطل کارهای محیرالعقولی را انجام می دادند.یزدان پناه، هدف از تشکیل کانون جهاد گران سازندگی را تحکیم و استواری پایه های اسلام ناب و تدوین، حفظ و نشر ارزش های جهادی در برقراری ارتباط موثر با نیروهای انقلابی نام برد و اظهار کرد:  اعضای این کانون را جهادگران سابق تشکیل داده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها