معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

عملکرد شهرداری های استان هرمزگان مورد ارزیابی قرار می گیرد



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از ارزیابی عملکرد شهرداری های استان هرمزگان طی بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان حوزه معاونت عمرانی خبر داد.

رضا مدرس با اعلام این خبر افزود: شهرداری ها به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی، طبق ماده 55 قانون شهرداری ها دارای وظایفی بوده که نظارت بر حسن انجام وظایف مزبور از مسئولیت های معاونت هماهنگی امور عمرانی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق این مهم، برنامه ریزی لازم جهت اجرای نظارت و پایش بیشتر در قالب بازدیدهای دوره ای از تمامی شهرداری های تابعه استان یکی از اولویت های این معاونت است.

مدرس خاطرنشان کرد: به همین منظور با محوریت اداره کل امور شهری و شوراها، کارشناسان با تجربه حوزه معاونت عمرانی دوره مستمر ارزیابی عملکرد شهرداری ها به صورت میدانی را از نیمه خرداد ماه سال جاری آغاز کرده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به حوزه هایی که مورد ارزیابی قرار می گیرند، بیان کرد: حوزه هایی مانند فنی و عمرانی، شهرسازی، نظارت بر مناقصات، مزایده های شهرداری، بازدید و بررسی پروانه های ساختمانی، امور مالی و درآمد، امور قراردادها، پروژه های عمرانی و ... مورد ارزیابی میدانی قرار خواهند گرفت.

وی هدف از این بازدیدها و ارزیابی های میدانی را شناسایی نقاط قوت و ضعف هر شهرداری دانست و عنوان کرد: با شناسایی نقاط قوت و ضعف هر شهرداری می تواندبرای رفع مسایل و مشکلات از طریق راهنمایی و مشاوره اقدام کرد.

مدرس خاطر نشان کرد: دوره های آموزشی برای شهرداری ها از طریق نظرسنجی و نیازسنجی در بازدیدها و ارزیابی میدانی احصا و برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها