آذرخش سرخون فصل را با دو بازیکن تازه وارد شروع می‌کند



هفته اول لیگ برتر  فوتسال  باشگاه‌های کشور در فصل ۹۹-۹۸ پنجشنبه سیزدهم تیرماه آغاز خواهدشد. 
سوت هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با بازی اهورای بهبهان و مس سونگون ورزقان در سالن علی ابن‌ابیطالب شهر بهبهان پنج شنبه سیزدهم تیرماه به صدا در خواهد آمد و سایر بازی های هفته اول جمعه چهاردهم تیر برگزار می شود.
آذرخش که عادت کرده است دقیقه نود پا به رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بگذارد تنها چند روز مانده به شروع فصل جدید تمرینات خود را شروع کرد.


عباس روز پیکر به عنوان سرمربی این تیم بازیکنان این فصل خود را هم انتخاب کرده است. روز پیکر در رده سنی آزاد از وجود محمد بنی اسدی، محمد خرم، بهزاد میری‌زاده، عارف محمدی، مجید احمدی، محمدزاهدی، عارف شبانه گرد، امین نصراله‌زاده، مهرداد قنبر زاده، میلاد چراغی، اسحق سورغالی و  پوریا گلشنی (دو بازیکن جدید) ، سعید رضوانی، علیرضا صابری ، در رده سنی زیر ۲۳ سال ، حبیب محمد زاده و ایمان سازوار، در رده سنی امید ، متین قادری، محمدرضا آب روشن ، علی خانی رشت آبادی، غلامرضا رحیمی و در رده سنی جوانان ادیب حسین پور در این فصل بهره خواهد برد. کادر فنی تیم آذرخش را هم در راس آن عباس روزپیکر، علی امیری ، محمد حسینی نژاد و امید پرمر تشکیل می دهند و درکنار آن ها موسی زاهدی مدیر تیم و مهدی روز پیکر هم تدارکات تیم هستند.


موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در باره شروع تمرینات می گوید: پس از کشمکش‌های مختلف برابر مشکلات گذشته و پیشرو، با صحبت‌های صورت گرفته قرار بر آن شد تیم فوتسال آذرخش با کادرفنی فصل گذشته تمریناتش را آغاز کند.
وی با بیان این که در مرحله اول باید به دنبال تثبیت بازیکنان فصل قبل می‌رفتیم، تصریح کرد: گرچه مصطفی طیبی، بهروز جعفری و مرتضی فراهانی از  جمعمان جدا شدند اما خوشبختانه  توانستیم میلاد قنبرزاده و امین نصرالله زاده از بازیکنان ملی‌پوش و میلاد چراغی را حفظ کنیم.
زاهدی با اشاره به این که همچنین با دو بازیکن جدید نیز به توافق رسیدیم، اضافه کرد: اسحاق سورغالی از تیم ارژن شیراز و پوریا گلشنی از پارسیان شهر قدس دو بازیکن جدیدی هستند که پس از توافق با باشگاه آذرخش در تمرینات این تیم حاضر شدند.


سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان این که امیدوارم اضافه شدن این بازیکنان در کنار بازیکنان باقیمانده فصل گذشته و نیروهای بومی بتواند فصلی موفق را برای آذرخش به ارمغان بیاورد، عنوان کرد: گرچه زمان لازم و کافی جهت آماده‌سازی و دوران بدنسازی را همچون فصول گذشته از دست داده‌ایم اما به عشق هواداران امیدوارم بتوانیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم.
 با حضور مدير كل ورزش و جوانان  هرمزگان   آذرخش رسما استارت زد
با حضور امياری مدير كل و خادمی معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، تمرينات تيم فوتسال آذرخش بندرعباس جهت شركت در مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه های كشور رسما آغاز شد .
قبل از شروع اين تمرين محمود رضا امياری مدير كل ورزش و جوانان استان هرمزگان در جمع مسئولان،كادر فنی و بازيكنان تيم فوتسال آذرخش گفت: اين موضوع را می‌پذيريم كه زمان زيادی را از دست داده ايم ، اما با توانی كه از تيم يكدل و يک دست آذرخش بندرعباس سراغ دارم ، مطمئنا اين زمان از دسته رفته را با بهترين عملكرد جبران خواهد كرد .
امياری ضمن تقدير از حمايت‌های بی‌دريغ و دلسوزانه  همتی استاندار هرمزگان از ورزش ، به خصوص تيم فوتسال آذرخش افزود: بخش عمده ای از حضور باشگاه آذرخش در فصل جاری را بايد مديون استاندار پرتلاش و ورزش دوست استان دانست .


وی تصريح كرد : نگاه و تاكيد مجموعه استانداری به فوتسال آذرخش نگاه ويژه‌ای است و ساماندهی باشگاه در بخش ها، كميته‌ها و جذب منابع مالی با حمايت هميشگی اداره كل ورزش و جوانان استان جهت به حداقل رساندن دغدغه های هر ساله اين تيم از ديگر اهداف هر دو مجموعه استانداری و اداره كل ورزش و جوانان است .
در پايان اين بازديد عباس روزپيكر سرمربی تيم فوتسال آذرخش نگرانی خود را از عدم آمادگی سالن فجر بندرعباس جهت ديدارهای خانگی عنوان كرد و مدير كل ورزش و جوانان استان قول بررسی و همكاری حداكثری را در پاسخ به اين نگرانی بيان نمود .


جمعه چهاردهم تیر:
لبنیات ارژن شیراز  آذرخش بندرعباس (سالن شهید ابوالفتحی شیراز)
شاهین کرمانشاه  حفاری خوزستان (سالن قمربنی هاشم کرمانشاه)
گیتی پسند اصفهان  هایپرشهر شاهین‌شهر (سالن پیروزی اصفهان)
شهروند ساری  سن‌ایچ ساوه  (سالن سیدرسول حسینی ساری)
مقاومت البرز  سوهان محمدسیمای قم (سالن انقلاب کرج)
مقاومت قرچک(ستارگان ورامین) فرش‌آرای مشهد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها