شهرداری بندرعباس برای دشت پنجمین برد به بوشهر سفر کرد



هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران پنج شنبه سیزدهم تیرماه برگزار خواهد شد.‌هفته دوم از  دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های ایران امروز پنجشنبه سیزدهم تیرماه در چند شهر از ایران برگزار خواهد شد.
نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس که نیم‌فصل دوم را با برد مقابل موج سوران ساحل نوشهر شروع کردند در این هفته خارج از خانه به میدان می رود.  شاگردان فاروق درا در تیم شهرداری بندرعباس این هفته به بوشهر می روند و با تیم دریانوردان بوشهر بازی خواهد کرد. این بازی در ورزشگاه جاده ساحلی بوشهر با قصاوت مجید کابلی ، فرید قنواتی، رحمان صلاحی و صادق ایزدیان برگزار خواهد شد و ناظر داوری این دیدار الیاس حسنی است.


بازی رفت دو تیم در بندرعباس با نتیجه دو بر یک به سود دریانوردان بوشهر به پایان رسید.  در سایر دیدارهای این هفته مقاومت گلساپوش یزد با تیم شهیدجهان نژادیان‌آبادان در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد بازی می کند.‌
داوران این بازی  حسین رکنی ،علیرضا زارع، رضا مسعود  و شهریار اسماعیل زاده و ناظر داوری  هم محمد پناهی است.  شهرداری سمنان با  ملوان بندر گز  در ورزشگاه سیمرغ سمنان بازی می کند. 
حسام عرب ، حامد خالقی، محمود امان الهی و غلامرضا سلطانی داوران این بازی هستند و محمد بنی مهدکیوانی ناظر داوری است.


شهدای چلیچه در ورزشگاه چلیچه چهارمحال و بختیاری میزبان تیم ایفا اردکان است. داوران این بازی ابراهیم کرد،صادق ناصریان،علیرضا عبدی و حامد عبدی  است و ناظر داوری هم  امیرحسین حضرتی پور است. موج سوران ساحل نوشهر که با شکست مقابل شهرداری بندرعباس نیم فصل دوم را شروع کرد در این هفته با شهریار ساری در ورزشگاه حسینی نوشهر با قضاوت داوران امین تیموری ،بهمن آزادگان،ابوالفضل داوطلب و مرتضی اکبری بازی می کند.  ناظر داوری این بازی علیرضا سهرابی است. شاهین خزر رودسر با  پارس جنوبی بوشهر  در ورزشگاه شهرداری رودسر دیدار خواهد کرد.  نوروز آرخی ، حامد محمدی فر، مجید رحیمی خو و مرتضی حیدری داوران  ابوالفضل علیزاده هم ناظر داوری این بازی می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها