رئيس هيات وزنه‌بردارى هرمزگان:

تلاش مى‌كنيم هرمزگان در المپيک نماينده داشته باشد



به گزارش صبح ساحل، رئيس هيات وزنه‌بردارى هرمزگان با بيان اين كه تلاش مى‌كنيم هرمزگان در المپيک توكيو داراى نماينده باشد، تصريح كرد: با مرادى آمده‌ايم و با او هم مى‌رويم. 
محمد راستى  درباره انتخاب مجدد علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون وزنه‌بردارى گفت: به مرادی تبریک می‌گویم چراكه وى به گردن جامعه وزنه‌بردارى كشور حق دارد و ما با او آمده‌ايم و با او هم مى‌رويم. 


وی افزود:  دوازده ماه بیشتر تا المپیک نداریم و باید برنامه‌ها با دقت بیشتری پیگیری شود. مردم همواره از وزنه‌برداری انتظار بالایی داشته‌اند و از رشته‌هایی بوده است که سبد ورزش کشور را پر کرده است. 


رئيس هيات وزنه‌بردارى استان هرمزگان با بيان اين كه به عنوان عضو مجمع از مرادى انتظار داریم در جهت منشور المپیک و استفاده از ظرفیت‌های موجود حرکت کند، اظهار داشت: اميدوارم با حمايت‌هاى فدراسيون، هرمزگان نيز در المپيک توكيو نماينده داشته باشد و قول‌هاى داده شده عملياتى شود.


 راستى تصريح كرد: با توجه به جایگاهی که وزنه‌برداری ما در جهان به عنوان یکی از کشورهای اثرگذار دارد، انتظار حضور موفق‌تری در میادین بین‌المللی داریم.
وی گفت: یکی از مباحث مطرح شده بحث وزنه‌برداری پاک است چراكه وزنه‌برداری یکی از رشته‌هایی است که همواره از این ناحیه آسیب دیده است و انتظار اعضاى مجمع هم این است که رئیس فدراسیون دقت بیشتری داشته باشد تا با محرومیتی مواجه نشویم. چرا که یکی از پارامترهای تاثیرگذار روی تصمیمات IOC برای ادامه فعالیت این رشته در المپیک است. رئیس هیات وزنه برداری هرمزگان  با اشاره به بحث استعدادیابی گفت: باید استعدادهای بیشتری در وزنه‌برداری شناسایی و سرمایه‌گذاری شود چراكه در اقصی نقاط کشور چه در بخش دختران و چه پسران استعدادهای زیادی وجود دارد که با حمایت از آن ها می‌توان شاهد افتخارآفرینی‌های بیشترى در عرصه‌هاى بین‌المللی باشیم و ما در هرمزگان بخش بانوان را فعال كرده‌ايم و در سال گذشته شاهد كسب عنوان كشورى در اين بخش بوديم. 


وی بيان كرد: علی مرادی تاكنون تعامل خوبی را با تمام استان‌ها از جمله هرمزگان ايجاد كرده است و اميدوارم در ادامه روندى را پيش بگيرد كه آراى خود را از دست ندهد چراكه استان‌ها نيازمند امكانات سخت‌افزارى هستند و در اين زمينه قول‌هايى داده شد كه اميد مى‌رود عملياتى شود.  عضو مجمع فدراسيون وزنه‌بردارى درباره آرای نزدیک رقبا در مجمع گفت: مجمع بسیار دموکراتیک برگزار شد و این آرای نزدیک نشان می‌دهد انتخابات بسيار شفافى را شاهد بوديم.


 راستى در ادامه يادآور شد: مرادى در برنامه‌هاى خود قول داده است تا اتاق فکر فدراسیون را احیا كند و ارزیابی‌های مجددى را در دوره جديد خود داشته باشد و با استفاده از بازخوردها مى‌تواند در جهت پیشرفت بیشتر اين رشته گام‌هاى اساسى بردارد چراكه ديگر از مرحله گلخانه‌ای عبور کرده‌ایم و باید به سمت توسعه پایدار گام برداریم. وى در پايان تصريح كرد: فدراسيون در اين چهار سال بايستى به‌دنبال توسعه پایدار و خودشکوفایی بخصوص در امر جانشین‌سازی و جانشین‌پروری شود چراكه وزنه‌برداری ایران از قدرت‌های اصلی جهان است و اين موضوع جز با پرداختن به استعداديابى در سطح استان‌ها محقق نخواهد شد.


 مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری  شانزدهم  تيرماه   به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاى مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک به‌عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.


برای ریاست فدراسیون وزنه‌برداری، سجاد انوشیروانی، حسین رضازاده، کوروش باقری، علی مرادی، محمدرضا آخوندی، عبدالکریم پورکیان، نصرت‌اله عابدینی و فرشاد غزالیان نام نویسی کرده بودندکه در نهایت پس از رای‌گیری، علی مرادی با ٢٢ رای در صندلی ریاست فدراسیون وزنه‌برداری برای چهار سال‌آتی ابقا شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها