مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد

آغازعملیات اجرایی هفت طرح آموزشی در بندرلنگه



مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان در حاشیه کلنگ زنی این فضاهای آموزشی خیرساز گفت: با احداث این تعداد فضای آموزشی ۵۰۰ دانش آموز شهرستان بندرلنگه از فضاهای آموزشی نوساز بهره مند خواهند شد.

موسی دادی زاده سرخایی افزود: با تکمیل این تعداد مدرسه، ۲۲ کالس درس با زیربنای هزار متر مربع به زیرساخت های آموزشی بندرلنگه اضافه می شود. وی بیان داشت: این طرح ها شامل مدرسه ۶ کلاسه متوسطه اول ابن سینا، دبستان سه کلاسه سعدی، ۶ کلاسه متوسطه اول دخترانه گزیر، توسعه دبستان دخترانه گزیر به تعداد ۲ کلاس، دبستان ۲ کلاسه روستای چمپه، دبستان ۲ کلاسه روستای گنلگو و توسعه یک کلاس در دبستان روستای دیوان است.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: توسعه فضاهای آموزشی مطالبه ی به حق مردم و دغدغه جدی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.دادی زاده بیان کرد: استاندارد سازی فضاهای آموزشی و کاهش مدرسه های تخریبی با بهره گیری از همه ی ظرفیت ها در دستور کار آموزش و پرورش هرمزگان است.

به گفته وی، برای تحقق این مهم همه تلاش آموزش و پرورش و نوسازی مدارس بر این است که با حمایت خیران نیکوکار و افزایش اعتبارات دولتی بتوانیم تحول جدی را در زیر ساخت های آموزشی استان ایجاد کنیم. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین بااشاره به ساخت کلاس درس با مشارکت معلمان مدارس گفت: پس از معلمان شهرستان رودان که ساخت کلاس های درس را با کسر از حقوق خود آغاز کردند، احداث دومین کلاس درس در روستای ایوان بندرلنگه آغاز شد.

دادی زاده سرخایی یادآور شد: فرهنگیان مدرسه ابتدایی این روستا با استفاده از عواید حاصل از بازارچه های خیریه، هزینه احداث یک کلاس درس را تقبل کردند که شایسته قدردانی است. وی همچنین به مشارکت جمعی از بانوان قشمی در ساخت مدرسه اشاره کرد و گفت: جمعی از بانوان نیکوکار این جزیره با فروش زیورآلات خود در این کار خداپسندانه مشارکت کردند که بدون تردید این نوع مشارکت ها تحسین برانگیز و الگو است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار امیدواری کرد با گسترش فعالیت خیران نیکوکار شاخص های آموزشی و تربیتی استان ارتقا یابد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها