شهادت یک مامور در درگیری مسلحانه میناب



 فرمانده انتظامی استان از درگیری مسلحانه مأموران انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر در ایستگاه بازرسی چغازردی میناب خبر داد و گفت: طی این درگیری یکی از مأموران به درجه رفیع شهادت نائل و 500 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، سردار" عزیز اله ملکی" اظهار کرد: شب گذشته عوامل گشت تلفیقی انتظامی شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال محوله مواد مخدر مطلع و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.



وی با اشاره به اینکه مأموران حین گشت زنی در محورهای خاکی اطراف ایستگاه بازرسی چغازردی خودروی قاچاقچیان را مشاهده  و با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند، افزود: در این درگیری قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و به سمت مأموران شلیک نموده و پس از طی مسافتی با به آتش کشیدن خودرو حامل مواد مخدر قصد فرار داشتند که با سرعت عمل مأموران 4 نفر از متهمان دستگیر شدند.

 سردار ملکی اظهار کرد: در پاک‌سازی از محل 500کیلوگرم مواد مخدر که مقداری از آن در آتش سوخته است کشف و یک دستگاه خودرو دیگر متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.


فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: متأسفانه در این درگیری ستوان یکم "حجت‌الله دشتبانی" براثر اصابت گلوله و شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل و ستوان دوم "صفدر سالاری"  مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این مطلب که پلیس در راه برقراری نظم و امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و تا پای جان خود ایستاده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات دراین‌باره به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها