کشف بیش از 332 کیلو تریاک در محور میناب



 فرمانده انتظامی استان از کشف 332 کیلو و 400 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و هرمزگان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سردار "عباسعلی محمدیان" در تشریح این خبر گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روي عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی با استفاده از يک دستگاه پژو پارس مقادير قابل توجهي مواد مخدر تهیه کرده و در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

 

وی گفت: بلافاصله موضوع به پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکيپی از ماموران پليس با پشتيباني و هدايت اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور مواصلاتي میناب -هشتبندی اعزام و با رصد و پايش خودروهاي عبوري موفق به شناسایی خودرو متهم شدند .

 

محمدیان افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس با تغییر مسیر خود قصد فرار به بیابان های اطراف را داشت که ماموران با تعقیب و گریز طولانی مدت، در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح، چند تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسي از خودرو ، 332 کيلو و 400 گرم ترياک در زیر صندلی عقب کشف و به همراه متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان منتقل شدند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها