توزیع 30 میلیون لیتر مواد سوختی در هرمزگان



به گزارش صبح ساحل سیروس اسدپور مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان توزیع مواد سوختی را یکی دیگر از فعالیت های خدماتی شبکه تعاون روستایی دانست و اظهار کرد: در همین راستا ماهیانه بيش از 10میلیون لیتر مواد سوختی توسط شبکه تعاون روستایی استان میان روستاییان منطقه توزیع می شود.

اسدپور گفت: شبکه تعاون روستایی استان با در اختیار داشتن 90 جایگاه و فروشندگی مواد سوختی از ابتدای سال تاکنون اقدام به توزیع 24 میلیون ليتر نفت گاز و حدود 5 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین و 300 هزار لیتر نفت سفید بوسیله 38 عاملیت توزیع از طریق 12 جایگاه توزیع بنزین و 78 فروشندگی مواد نفتی نموده است.

وی به ساماندهی و بهینه سازی فروشگاههای مواد سوختی اشاره و اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از80 درصد فروشندگی ها و جایگاه مواد سوختی بهینه و ساماندهی شده است.

مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان در پایان رفتن به سمت تولید سالم و بسته بندی مواد غذایی از اولویت شرکت‌های تعاونی و کشاورزان دانست و افزود: راه اندازی 42 واحد مراکز عرضه محصولات و فروشگاه تیپ، 6 واحد باسکول، بوجاری، ذرت خشک کنی و سورتینگ مرکبات بخشی از اقدامات این سازمان بوده که در زمینه خرید محصولات کشاورزی بوده که انجام داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها